Jump to content

Live Gta4


Game-Fan

Recommended Posts

Ok, nu even iets heel doms kijk he ik heb dus een xbox live acc aangemaakt maar ik heb dus ouderlijk toezicht e-mail in gegoven aleen dit is een @telenet.be maar deze gaat gewoon niet als je probeerd in te loggen voor uitbreidingsset ofzo te kopen dus eigelijk ik kan niet inloggen met die pas en mis ik een hoop dingen weet iemand waar je dat e-mail van ouderlijk tozicht kunt veranderen zonder dat je je oudelijk toezicht pass nog weet? maar deze werkt gewoon eigelijk niet dus hoe moet ik dit oplossen (ander ouderlijk e-mail ofzo...)

Mvg ^_^

Dat kan niet.

Jwl hoowr... telenet mail gaat zelf wel xbox oudercontrole gaat niet...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Game-Fan

    19

  • NickOwnage

    9

  • Djmaddox

    4

  • ikt

    2

Maak zelf een e-mail aan waarin je aanduidt dat je 18 of ouder bent, en log daarmee in. En dan bedoel ik een @hotmail of @live. ^_^

Jah, nu bij een nieuw account te maken komt er een foutmelding bij het laatste stapje:

error en dan iets dat je later nog eens moet proberen maar hoe lang is even en is dit niet iets fouts ofzo ?

Link to comment
Delen op andere websites

Even over die sterke wapens, volgens mij hebben sniper rifles One Hit Kill, ofniet?

Jah, nu bij een nieuw account te maken komt er een foutmelding bij het laatste stapje:

error en dan iets dat je later nog eens moet proberen maar hoe lang is even en is dit niet iets fouts ofzo ?

Link to comment
Delen op andere websites

Even over die sterke wapens, volgens mij hebben sniper rifles One Hit Kill, ofniet?

Nee, alleen bij Headshot. Je kan 2 keer geraakt worden door Sniper en dan pas ben je dood.

Weet nu niemand een vraag op mijn antwoord :7

owjah en de foutcode is: 80153003

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dan je vraag? En je hoeft niet zo snel te bumpen en rechtsonder in je bericht zit een "bewerk' knop. Gebruik die voortaan.

Jah, nu bij een nieuw account te maken komt er een foutmelding bij het laatste stapje:

error en dan iets dat je later nog eens moet proberen maar hoe lang is even en is dit niet iets fouts ofzo ?

dit is mijn vraag :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wat is dan je vraag? En je hoeft niet zo snel te bumpen en rechtsonder in je bericht zit een "bewerk' knop. Gebruik die voortaan.

Jah, nu bij een nieuw account te maken komt er een foutmelding bij het laatste stapje:

error en dan iets dat je later nog eens moet proberen maar hoe lang is even en is dit niet iets fouts ofzo ?

dit is mijn vraag :puh:

Hallo, nu heb ik eindelijk mijn probleem opgelost aleen als ik dan een nieuw acc heb moet ik met alles opnieuw beginnen zoals bij gta4 heelmaal de storyline gewoon vanaf 0 nu is mijn vraag kan ik geen dingen kopieren van mijn ander acc naar mijn nieuw acc ?

Mvg.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dan je vraag? En je hoeft niet zo snel te bumpen en rechtsonder in je bericht zit een "bewerk' knop. Gebruik die voortaan.

Jah, nu bij een nieuw account te maken komt er een foutmelding bij het laatste stapje:

error en dan iets dat je later nog eens moet proberen maar hoe lang is even en is dit niet iets fouts ofzo ?

dit is mijn vraag :puh:

Hallo, nu heb ik eindelijk mijn probleem opgelost aleen als ik dan een nieuw acc heb moet ik met alles opnieuw beginnen zoals bij gta4 heelmaal de storyline gewoon vanaf 0 nu is mijn vraag kan ik geen dingen kopieren van mijn ander acc naar mijn nieuw acc ?

Mvg.

Ik denk dat dit ook wel bij de xbox kan hoewel ik zelf een PS3 heb. Gewoon de savegame van GTA IV op een USB zetten en die dan overzetten naar je nieuwe account. Mijn excuses als ik het mis heb, ik heb zelf geen xbox 360.

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...