Jump to content

Random Characters


Yanick95

Recommended Posts

Hallo mensen.

Ik wil voor de Random Characters gaan in GTA IV, alleen ik vind het een beetje ingewikkeld omdat elk karakter ook een bepaalde tijd heeft wanneer hij/zij er is, etc.

Heeft iemand een goede guide die makkelijk af te lezen is, waarmee ik het dus makkelijk kan halen??

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

aangezien er in wiki gta staat 'ontmoet alle random character' dan denk ik dat je ze maar 1 keer moet ontmoeten, anders had er wel bijgestaan dat je ze allemaal het maximum keer had moeten ontmoeten.

Ik bevestig dit met een Quote uit WikiGTA.

Wanneer je alle Random Characters hebt ontmoet en de eerste ontmoeting hebt voltooid, speel je de Achievement [X360] of Trophy [PS3] "No More Strangers" vrij.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Heb de game al uitgespeeld en ik doe het voor de achievement ''No More Strangers'', dus die 2e en 3e ontmoeting heb ik nog niet gehad en daar ga ik ook niet voor.

Maar hoeveel Random Characters moet je eigenlijk hebben voor de achievement? Tellen die extra characters ook mee, die je kunt kiezen of je ze vermoord of laat leven in missies?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de game al uitgespeeld en ik doe het voor de achievement ''No More Strangers'', dus die 2e en 3e ontmoeting heb ik nog niet gehad en daar ga ik ook niet voor.

Maar hoeveel Random Characters moet je eigenlijk hebben voor de achievement? Tellen die extra characters ook mee, die je kunt kiezen of je ze vermoord of laat leven in missies?

Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik weet dat je als je de Random Characters laat leven, je ze ook moet ontmoeten in hun Random Character missie. Als je ze dood denk ik dat je ze niet hoeft te ontmoeten, maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

En op WikiGTA (Waar ik regelmatig kijk en ook voor dit) staat dat je ze alleen maar hoeft te zien en niet eens de eerste missie hoeft te voltooien, en op andere sites staat weer dat je de 1e missie moet afmaken.

Erg verwarrend. En WikiGTA is ook niet helemaal duidelijk met de tijdstippen & hoeveel je er in totaal moet hebben voor de achievement.

Erg lastig dit.

Link to comment
Delen op andere websites

En op WikiGTA (Waar ik regelmatig kijk en ook voor dit) staat dat je ze alleen maar hoeft te zien en niet eens de eerste missie hoeft te voltooien, en op andere sites staat weer dat je de 1e missie moet afmaken.

Erg verwarrend. En WikiGTA is ook niet helemaal duidelijk met de tijdstippen & hoeveel je er in totaal moet hebben voor de achievement.

Erg lastig dit.

Je moet ze inderdaad enkel zien. Ik kreeg de achievement als ik de cutscene opende van Cherise, en ik had de missie nog niet voltooid. ;) Tijdstippen zijn volgens mij nog niet bekend, en hoeveel je er nu eigenlijk moet zien weten we ook nog niet zeker. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste zijn er in de nacht! En bij random characters die meerdere missies hebben, dan moet je meestal ong 2 in-game dagen wachten voordat ze eer weer zijn. Alleen bij brain is dat bij de 3de keer wat langer!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...