Yanick95 Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Nee, maar ik hoef hem alleen maar één keer te zien, dat is al genoeg. En Badman ook. Dit schept alleen verwarring want ik weet niet eens of de extra characters ook meetellen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 De random characters die je kon vermoorden of laten leven zijn niet nodig voor de trophy/archievement, ook al heb je ze laten leven! Sommige characters kom je één keer tegen andere 2 of meerdere keren. Volgens mij moet je deze dan ook 2 of meer keer ontmoeten. Heb je dan alle random character missies gedaan dan krijg je de trophy/archievement, denk ik. Reageren
DeaQoN Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Nee, je hoefd de random character alleen maar te spreken! Het maakt niet uit of je de missies wel of niet gehaalt hebt en het maakt ook niet uit hoeveel missies die random character heeft! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik vind het lastig dat ze niet een precieze tijd hebben! (Bijv. Brian - 11:30) Ook al heb ik ze allemaal al gehad! Maar soms is da lastig... Reageren
Yanick95 Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Dus Brian is er om 11:30? Dankjewel, dan kan ik dat gaan proberen Enig idee iemand wanneer Badman er is? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Dus Brian is er om 11:30? Dankjewel, dan kan ik dat gaan proberen Enig idee iemand wanneer Badman er is? Hé? Het is maar een voorbeeld, hoor!!! Hij is er heus niet rond die tijd, maar ik nam effe een voorbeeld zoals ze het op WikiGTA zouden moeten doen! Bewerkt: 26 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
Yanick95 Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Oke, maar hoe hebben jullie het dan gedaan? Want ik kan die 2 serieus niet vinden. Ik heb zó vaak dat terrein verkent, maar ik kan het maar niet vinden. Reageren
DeaQoN Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Bij mij was badman er overdag.. Moet je maar gewon overdag in die buurt blijven en beetje flying rats in die omgeving afknallen en dan af en toen ff kijken of die er zit! En welke ontmoeting van brain bedoel je? Reageren
Yanick95 Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik bedoel de eerste ontmoeting van Brian. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik bedoel de eerste ontmoeting van Brian. Die naast het taxi depot? Die had ik al direct na de missie its your call, dat was overdag. Hier is de info van Wikigta: http://nl.wikigta.org/wiki/Random_Characte...28GTA_IV%29#Mel Reageren
TahR78 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik ben nu al helemaal voorbij Three Leaf Clover en dus ook de missie dat Roman's gedoe afbrandt[/font] en ik ben dus al meerdere keren naar bij het oude depot gegaan en duizend keer ofzo rondgelopen maar ik zie hem niet meer. Is hij nog steeds beschikbaar ofzo? Bij de missie It's Your Call, in het vroege vroege duistere begin, wist ik nog niet dat er ook random characters in zaten Reageren
Yanick95 Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Topic kan gesloten worden. Achievement gehaald. Bleek dat ik Badman en Brian al gezien had. Miste er nog één, en die had ik toevallig gevonden. Iedereen bedankt voor de hulp. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Ik kan 1 tip geven, als je weet waar de persoon in principe zou staan moet je daar af entoe naar toe gaan, uiteidelijk verschijnd er zo'n poppetje op de radar en kaart... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.