Jump to content

Random Characters


Yanick95

Recommended Posts

De random characters die je kon vermoorden of laten leven zijn niet nodig voor de trophy/archievement, ook al heb je ze laten leven!

Sommige characters kom je één keer tegen andere 2 of meerdere keren.

Volgens mij moet je deze dan ook 2 of meer keer ontmoeten. :Y

Heb je dan alle random character missies gedaan dan krijg je de trophy/archievement, denk ik. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dus Brian is er om 11:30? Dankjewel, dan kan ik dat gaan proberen :D

Enig idee iemand wanneer Badman er is?

Hé? Het is maar een voorbeeld, hoor!!! :7 Hij is er heus niet rond die tijd, maar ik nam effe een voorbeeld zoals ze het op WikiGTA zouden moeten doen! :duh:

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij was badman er overdag.. Moet je maar gewon overdag in die buurt blijven en beetje flying rats in die omgeving afknallen en dan af en toen ff kijken of die er zit!

En welke ontmoeting van brain bedoel je?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu al helemaal voorbij Three Leaf Clover en dus ook de missie dat Roman's gedoe afbrandt[/font] en ik ben dus al meerdere keren naar bij het oude depot gegaan en duizend keer ofzo rondgelopen maar ik zie hem niet meer. Is hij nog steeds beschikbaar ofzo? Bij de missie It's Your Call, in het vroege vroege duistere begin, wist ik nog niet dat er ook random characters in zaten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan 1 tip geven, als je weet waar de persoon in principe zou staan moet je daar af entoe naar toe gaan, uiteidelijk verschijnd er zo'n poppetje op de radar en kaart...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...