Fedmas Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Hey! Ik ben opzoek naar een nieuwe Pc . Het systeem: - Wat is het maximale budget dat ik wil uitgeven? 600-850 Euro. - Welke onderdelen denk ik te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord) Beeldscherm, muis, toetsenbord - Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor moet hij gaan dienen? (bv foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren, 3D games, mediacenter, muziekbewerking,...) Gamen, Photoshop - Ben je van plan te gaan overclocken? Misschien, als jullie me kunnen overtuigen dat het nuttig is(of niet) - Heb je verder speciale eisen voor je pc (bv: aparte geluidskaart, tv kaart, extra usb poorten, verlichting en venster in de behuizing,...)? Beetje leuke case mag wel Randapparatuur: - Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, ...) Nee - Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...) Geen - Indien je je beeldscherm wilt hergebruiken, welke grootte is dit? Ik krijg een LG. De (web)shop: - Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)shop? Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)shop wordt geinstalleerd? Nee, Nee - Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)shop of heb je liever dat wij de goedkoopste uitzoeken? Het liefst een webshop, zodat ik niet 10x verzendkosten heb. Ty. Bewerkt: 27 juni 2009 door Fedmas Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Systeem samengesteld in ca. 5 tot 10 minuten. klik - AMD's snelste Quad-core processor, de Phenom II 955 @ 3.2GHz - 500GB Samsung hardeschijf - 4GB super snel DDR3 geheugen - 650W voeding van een goed merk - De HD4890, ATi's topmodel met 1 GPU. Bewerkt: 27 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
F1Master007 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 denk dat het best een i7 is omdat hij veel wil doen met 3d render etc. Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) TaartJ, nu nog een Brander& Kast? Is een i7 veel beter? ps. Heb zelf ook iets: Klik Bewerkt: 27 juni 2009 door Fedmas Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) i7 Je moet er alleen nog wel een kast + DVD drive bijzoeken naar eigen smaak. Ik kan niet oordelen over jouw smaak qua kasten enz. Het verschil tegenover de i7 is miniem bij gamen, maar voor het prijsverschil... de 955 moet puik werk verrichten bij het 3D renderen. Bewerkt: 27 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
F1Master007 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 heb je nog een oude pc? anders sloop je daar de dvd drive gewoon toch uit. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 TaartJ, nu nog een Brander& Kast?Is een i7 veel beter? ps. Heb zelf ook iets: Klik Dan is het AMD systeem nog veel beter. Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Hmm ok. Mandje mijn mijn kast.. is dat goede brander? :S Hieronder: Had ik, maar die was niet meer leverbaar :$ Edit #2. Nu werkt link Bewerkt: 27 juni 2009 door Fedmas Reageren
F1Master007 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 TaartJ, nu nog een Brander& Kast?Is een i7 veel beter? ps. Heb zelf ook iets: Klik Dan is het AMD systeem nog veel beter. En hij heeft er geen MB bij gedaan :S Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Updated. Mandje Sorry voor de foutjes :$ Bewerkt: 27 juni 2009 door Fedmas Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Hmm ok.Mandje mijn mijn kast.. is dat goede brander? :S Hieronder: Had ik, maar die was niet meer leverbaar :$ Edit #2. Nu werkt link Dit is een prima high end systeem Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Alles werkt samen met elkaar? Edit: Lol, F1master gefeli Bewerkt: 27 juni 2009 door Fedmas Reageren
F1Master007 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Alles werkt samen met elkaar? Edit: Lol, F1master gefeli tnx maar om ff verder te gaan heb je hier een heerlijk systeem. en denk ook dat het wel werkt( als je alles goed aansluit). Edit heb ff op je site geklikt maar die is een beetje bagger :S Edit2 : 101e post XD Bewerkt: 27 juni 2009 door F1Master007 Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Niet op die site letten.. Ontopic: Ik hoop het. Waarschijnlijk zet ik er een gestripte versie van Xp op, en later ga ik dan over op Windows 7'' Edit: iemand anders nog samenstellingen? en heb het zin om later te OverClocken? Bewerkt: 27 juni 2009 door Fedmas Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Dit is het beste wat je kan krijgen voor je geld, andere samenstellingen maken zijn niet nodig, je hebt nu een i7 en een Phenom II systeem gezien, andere alternatieven zijn er niet. Als je wilt gaan overklokken kan je beter een goede koeler erbij nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.