TaartJJ~! Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Ik kies wel gwn de 4 gb van Geil? Dat kan natuurlijk ook. Reageren
Fedmas Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Mooi! Nouja, volgens mij heb ik nu alles.. Iemand nog een tip welk besturingssysteem ik erop zou moeten zetten? Iedereen die holp: Hardstikke bedankt! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Mooi! Nouja, volgens mij heb ik nu alles.. Iemand nog een tip welk besturingssysteem ik erop zou moeten zetten?Iedereen die holp: Hardstikke bedankt! Windows 7? Reageren
Fedmas Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 De Béta Versie? Tot wanneer werukt di? Reageren
Fedmas Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Hmm, en daarna de echte w7 kope? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Hmm, en daarna de echte w7 kope? Lijkt mij een goed plan, beter dan nu geld verspillen aan Vista/XP. Reageren
Exoit Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Hmm, en daarna de echte w7 kope? Ja dat is zeker een goede keus! nu geen geld meer verspillen aan andere OS'sen zoals taartje zei. Reageren
Fedmas Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Dus Computer met Windows 7 Béta. En later upgraden naar w7 Real. Reageren
Exoit Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Ja dat is een goede keuze! EDIT: 700 e post :dans: :dans: Bewerkt: 28 juni 2009 door CorrectHost Reageren
Fedmas Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 gefeliciteerd, En jochies, thanks for your help Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) kweenie of je het al gelezen hebt, maar de mensen die vanaf 22 juni een pc hebben gekocht met Vista of 7 Bèta, kunnen gratis upgraden naar Windows 7 als die uitkomt, alleen heb je wel een betalingsbewijsje nodig en persoonlijk zou ik ook wel voor een andere case gaan, liever een Coolermaster, want ik heb gezien dat deze wel een minder goeie airflow heeft en de koele-wind-in-blazende fan zit zo te zien onderaan ipv vooraan/achteraan, de voeding zit onderaan, wat ook weer minder goed is voor de warmte (maar beter voor voeding zelf) en zo te zien zitten er normaal geen fans geleverd bij de case, misschien dat je die nog zult moeten bijkopen. maar voor de rest: wel nog een goed systeempje Bewerkt: 5 juli 2009 door Mr. Psycho Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik ga eigen case make. Ik zou gewoon gewoon een standaart case kopen tenzij je een beetje verstand van kasten hebt... En je moet sowieso een kast kopen als basis, want ik denk niet dat je ver komt als je er eentje from scratch wil maken. Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Waarom Windows 7 gebruiken? Hier een aantal goede redenen om niet te gaan draaien op Windows 7: - Het is een Betá (dus instabiel) - Het is Engels, en aangezien alles weer eens anders is dan in Vista of XP moet je wel wat verstand hebben van wat je doet, en van de Engelse taal. - Het is te gebruiken tot 31 maart, daarna valt je PC om de 2 uur uit en moet je dus in maart al de definitieve versie kopen. Gebruik beter een ouder OS zoals XP of Vista. Naja, niet dat Vista zo stabiel ofzo, maar ik raad XP aan. - Sneller dan Windows 7 - Makkelijker dan Windows 7 - Gewoon beter dan Windows 7 Windows 7 is nog in ontwikkeling en is lang niet zo stabiel, snel, en goed beveiligt als Windows XP pro met SP 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.