Jump to content

Help! Ik moet echt een nieuwe PC!

Recommended Posts

Geplaatst:

Sprunk, ik heb nu W7. En het enige probleem dat ik ben tegengekomen is dat PowerISO het niet doet. Voor de rest werkt alles gewoon fijn en zoals het moet. En ik ken iemand die heeft Windows 7 in het nederlands. Ik weet echter niet welke build hij heeft.

• Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fedmas

29

• TaartJJ~!

14

• Sprunk

13

• F1Master007

4

Geplaatst:

Er is maar een Build en dat is 7100. De rest is illegale rommel en dat is dus nog onbetrouwbaarder.

Geplaatst:

Dat mag, niets op tegen.

Ik zou het alleen sterk afraden. XP is veel beter dan 7 of Vista. Maar het is jouw PC, jouw keus. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt. :Y

Geplaatst:

Er was toch aangekondigd dat MS in 2010 geen updates meer zal geven voor XP? Voor nieuwere PC's is Windows 7 een NOODZAAK, XP ondersteunt de nieuwste hardware veel slechter dan Vista/7. Als je kiest tussen Vista en 7, moet je natuurlijk 7 nemen..:engel:

Geplaatst:
Er was toch aangekondigd dat MS in 2010 geen updates meer zal geven voor XP? (alleen als er een groot lek word ontdekt)

Voor nieuwere PC's is Windows 7 een NOODZAAK, XP ondersteunt de nieuwste hardware veel slechter dan Vista/7. (bron?) Als je kiest tussen Vista en 7, moet je natuurlijk 7 nemen..(bron?)

Geplaatst:
Dat mag, niets op tegen.

Ik zou het alleen sterk afraden. XP is veel beter dan 7 of Vista vind ikzelf. Maar het is jouw PC, jouw keus. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt. :Y

Ik heb het even verbetert. ;)

Geplaatst:

Bron? Ga jij met een i7 Windows 2000 dragen? XP ondersteunt al geen hyperthreading ofzoiets, XP is echt niet meer van deze tijd met de allernieuwste hardware, zie het onder ogen...:N

@ Artic: XP is gewoon beter. En dat is géén fanboygedrag, dat is gewoon een feit dat zelfs MS toegeeft.

Geplaatst:
Er was toch aangekondigd dat MS in 2010 geen updates meer zal geven voor XP? Voor nieuwere PC's is Windows 7 een NOODZAAK, XP ondersteunt de nieuwste hardware veel slechter dan Vista/7. Als je kiest tussen Vista en 7, moet je natuurlijk 7 nemen..:engel:

XP ondersteunig is toch al weg?

Bron? Ga jij met een i7 Windows 2000 dragen? XP ondersteunt al geen hyperthreading ofzoiets, XP is echt niet meer van deze tijd met de allernieuwste hardware, zie het onder ogen...:N

@ Artic: XP is gewoon beter. En dat is géén fanboygedrag, dat is gewoon een feit dat zelfs MS toegeeft.

MS zelf toegeeft, zal ik je wat grappigs vertellen, geloof nooit wat MS zegt, MS lult alleen bullcrap...

Daarnaast, bij mij was Windows 7 zeer stabiel, zeer vriendelijk qua interface etc. en het ondersteunde super veel, des ondanks het een Beta was, en dat Engelse taal was even wennen, maar zodra je het gewend bent, maakt het je niks meer uit, wat ik wel klote vond was dat de helft Engels was en andere programma's Nederlands enzo, maar meestal was dat mijn eigen schuld.

Geplaatst:
Dat mag, niets op tegen.

Ik zou het alleen sterk afraden. XP is veel beter dan 7 of Vista vind ikzelf. Maar het is jouw PC, jouw keus. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt. :Y

Ik heb het even verbetert. ;)

Dat heeft niet te maken met wat ikzelf vind. Het is een feit. Ik zou juist willen dat Vista sneller was, dan zou ik hem gelijk op mijn PC zetten. Want Vista is wel 10x zo mooi qua voorgeving. Maar XP is beter dan Vista én Windows 7. Dat is bewezen.

@ MegaPilot: Nee, Windows 2000 ondersteund vast geen Hyperthreating, maar XP wel hoor. Want de Pentium 4 processor beschikte ook al over de HyperTreathing technoligie, dat is niks nieuws. Het is door Intel alleen opnieuw toegepast in hun i7 processor serie. Volgens mij draait Galiorix ook nog op XP met zijn i7 processor.

@ FerryN: Ja, Microsoft geeft geen update's meer uit voor XP. Alleen nog als er een ernstig lek word ontdekt.

En ja, Windows 7 is best stabiel. Maar het is best even zoeken, en wennen. XP is naar mijn idee een stuk stabieler. Gewoon het met volste vertrouwen vertrouwen op een Betá is niet verstandig. Het worde Betá zegt immers al genoeg. Zelfs definitieve releases van Windows zitten vol lekken, dus dan is de Betá helemaal een zeef. Windows 7 is leuk om te testen en om als 2e OS in Dual Boot te hebben. Maar voor alledaags gebruik of zakelijk gebruik kun je beter een OS nemen die zich reeds bewezen heeft.

Geplaatst:

Wat ik wil moet opmerken over W7 is dat ik al 3x zomaar uit het niks een blauw scherm kreeg waar toen een enorm stuk tekst op stond dat ik in 3sec moet lezen. Nadat dat blauw scherm weg is restart de PC gewoon. :bonk:

Geplaatst:
Dat heeft niet te maken met wat ikzelf vind. Het is een feit. Ik zou juist willen dat Vista sneller was, dan zou ik hem gelijk op mijn PC zetten. Want Vista is wel 10x zo mooi qua voorgeving. Maar XP is beter dan Vista én Windows 7. Dat is bewezen.

Waar halen jullie dat toch allemaal vandaan? Zijn daar benchmarks voor ofzo dan? :?

Geplaatst: (bewerkt)
Ja, Scrtz heeft er al eens een zooi gepost, maar hierbij nog 1 van Toms Hardware: klik

Op tweakers staat er ook nog een, en articlight leer aub googlen, zoek vista win7 xp benchmark ofzo, zo moeilijk is dat toch niet? :(

We zitten hier bij de hardware/software sectie, vandaar dat je beter eerst zelf initiatief kunt nemen en wat op kunt zoeken dmv van bijvoorbeeld google dus of wikipedia, dat scheelt anderen weer eventuele "domme vragen", kom je er echt niet uit dan is vragen natuurlijk de oplossing. Heb het al vaker gezegd maar het komt gewoon zo dom over altijd als je dingen meteen vraagt zonder zelf ook maar geen seconde wat opgezocht te hebben..

Bewerkt: door Scrtz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...