lance vance Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Geplaatst: 12 juni 2004 het lukt me steeds niet om in de gta.img iets te delete help ik smeek het ik ben al 3 weken bezig Reageren
Arjen Geplaatst: 13 juni 2004 Rapport Geplaatst: 13 juni 2004 Wat staat er? Geef wat meer aan, dan kunnen we je helpen Reageren
lance vance Geplaatst: 13 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2004 Wat staat er? Geef wat meer aan, dan kunnen we je helpen het is all gelukt me vader heeft me geholpen het is all gelukt Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 juni 2004 Rapport Geplaatst: 14 juni 2004 :lol: Het valt me op dat er tig van die topics zijn met een titel als "Help!" of "Ik snap het niet" of "HULP NODIG!", waarin zo ongeveer altijd dezelfde vage vraag staat. De eerstvolgende reactie vraagt om meer informatie, en vervolgens gebeurt er niets meer... Ligt het nu aan mij of is dat best zinloos? Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juni 2004 Rapport Geplaatst: 14 juni 2004 Dat is niet zinloos Het zijn natuurlijk altijd andere mensen die die vraag stellen. Maar ze weten niet hoe ze het moeten doen. En als ze het niet goed uitleggen, omdat ze hier voor het eerst zijn, vragen wij om informatie... Zo zit het.... Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 juni 2004 Rapport Geplaatst: 14 juni 2004 Ja, dat snap ik wel, maar ze komen heel vaak niet meer terug... :huh: Ik bedoel, waarom een vraag stellen als je toch niet op het antwoord wacht? Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juni 2004 Rapport Geplaatst: 14 juni 2004 Misschien vergeten ze de site ofzo? Maar als je antwoord is het wel zo netjes. Als ze er nog toevallig opkomen weten ze het antwoord. Maar er komen ook wel veel wel weer terug... Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 juni 2004 Rapport Geplaatst: 14 juni 2004 Hmmm... Ja, dat zal dan wel... Maar ik dacht, er zijn zoveel topics van twee of drie reacties met onopgeloste problemen die kennelijk door de nieuwkomers niet gelezen worden, omdat zij vaak met dezelfde problemen aankomen... Wordt dat niet onoverzichtelijk? Reageren
Ironfist Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 yah,best wel vreemd,iedere zichzelf respecterende gamer kan toch ook een beetje nadenken of zouden het allemaal hersenloze n00bs zijn? Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Daar denk je dan niet zo snel aan. Je bent misschien ergens anders mee bezig ofzo. Ze vragen vast op andere sites en dan krijgen ze daar antwoord, en dan komen ze hier niet meer terug. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.