Bradley H. Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Hey lui, Ik heb problemen met de webcam in MSN, er staat we are unable to run a video/audio tuning Wizard at time Wat moet ik doe om mijn cam we aan te kunnen zetten ? Reageren
-Niels- Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Software opnieuw installeren? Of ff op de officiele site kijken van je webcam. En dan naar informatie zoeken! Reageren
Slimm Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Als je op webcam klikt in een gesprek staat er ; uitzenden met mijn webcam starten (geen audio), die moet je hebben, dat is namelijk alleen webcam Volgens mij kan jou webcam niet tegelijk met je micro aan vandaar Reageren
Ewoud Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Hey lui,Ik heb problemen met de webcam in MSN, er staat we are unable to run a video/audio tuning Wizard at time Wat moet ik doe om mijn cam we aan te kunnen zetten ? Als je je webcam aansluit op de computer wordt je webcam dan herkend. P.s. Wat is je besturing systeem Reageren
Bradley H. Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) sorry voor zo´n late reactie... De cam is in goede staat, ik heb hem laatst op mijn ouders PC gezet zonder problemen. Software heb ik al een of meer keer opnieuw geinstaleerdt Ik druk op slecht webcam Ik kan ook geen games online spelen, misschien heeft dat iets daarmee te maken. EDIT: Ik heb: Windows XP Profesional. Bewerkt: 24 mei 2005 door bradley1990 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.