Jump to content

GTA IV dronken :clown:


gta-pilot

Recommended Posts

Ghallo

Ik had net een mod geinstalleerd die GTA IV beter loopt. Maar na een tijdje word mijn GTA IV dronken. En dan even stopt het en dan begint het weer overnieuw. En als ik een auto in stap gaat hij roken. Kan iemand mij miss helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ghallo

Ik had net een mod geinstalleerd die GTA IV beter loopt. Maar na een tijdje word mijn GTA IV dronken. En dan even stopt het en dan begint het weer overnieuw. En als ik een auto in stap gaat hij roken. Kan iemand mij miss helpen?

Er zijn geen mods die betere performance geven. Maar probeer te starten met LaunchGTA.exe ofzo. niet GTAIV.exe.

Trouwens, als je betere prestaties wilt, moet je een mooie computer hebben, en als je dan nog meer wilt, moet je de environment mod downloaden, die heeft draw distance op 3500 staan, en dan kun je de draw distance (eerste balkje) in je menu lager zetten (0), en dan heb je meer fps.

Wel de 3e patch geïnstalleerd hebben, die geeft van alle patches (ook 4) meer fps.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ghallo

Ik had net een mod geinstalleerd die GTA IV beter loopt. Maar na een tijdje word mijn GTA IV dronken. En dan even stopt het en dan begint het weer overnieuw. En als ik een auto in stap gaat hij roken. Kan iemand mij miss helpen?

Er zijn geen mods die betere performance geven. Maar probeer te starten met LaunchGTA.exe ofzo. niet GTAIV.exe.

Trouwens, als je betere prestaties wilt, moet je een mooie computer hebben, en als je dan nog meer wilt, moet je de environment mod downloaden, die heeft draw distance op 3500 staan, en dan kun je de draw distance (eerste balkje) in je menu lager zetten (0), en dan heb je meer fps.

Wel de 3e patch geïnstalleerd hebben, die geeft van alle patches (ook 4) meer fps.

Thx. Het was inderdaad ook de GTAIV.exe die ik gebruikte en niet LaunchGTAIV.exe. Nu doet hij het wel. En ik had het ook over die envoierment mod. Thx Ikt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...