ikt Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Hoi Ik krijg steeds (2/3 keer) de error: Disconnected from game session, returning to single player. als ik MP wil doen op de xbox 360. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en alles gedaan, mijn NAT stond al lang wijdopen, met alle andee games heb ik geen problemen, niemand anders is bezig op het netwerk (geen van de pc's thuis internet/downlooaded iets), maar toch krijg ik alsmaar die error. Al sinds dag 1, en vandaag ben ik het zat. Heeft iemand een oplossing of is dit R*'s probleem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorisgtalcs Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Dan komt het door ienmand anders die ze netwerk op NAT heeft staan zo als ik. als ik free mode speel dan kan niet iedereen er in komen maarja haden ze het netwerk maar beter moeten uitvinden. Bewerkt: 21 augustus 2009 door jorisgtalcs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.