Johannetje2 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Ik heb gelezen dat je op 100% een gang krijgt die je kunt roepen en weg kunt sturen. Hoe roep ik ze en hoe stuur ik ze weg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Ik heb gelezen dat je op 100% een gang krijgt die je kunt roepen en weg kunt sturen.Hoe roep ik ze en hoe stuur ik ze weg? Nee, als je 80% Likeness hebt met Dwayne krijg je 'backup'. Die bel je dan en helpen je knallen op iedereen die je aanvalt. Na een tijde gaan ze weer weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Ik heb gelezen dat je op 100% een gang krijgt die je kunt roepen en weg kunt sturen.Hoe roep ik ze en hoe stuur ik ze weg? Nee, als je 80% Likeness hebt met Dwayne krijg je 'backup'. Die bel je dan en helpen je knallen op iedereen die je aanvalt. Na een tijde gaan ze weer weg. Je kan ze natuurlijk ook doden als je van ze af wil. + 0% - 0% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johannetje2 Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Welk nummer moet ik dan bellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koeper Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Welk nummer moet ik dan bellen? gewoon naar Dwayne bellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Telefoon > Phonebook > Dwayne > Backup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.