Jump to content

Vraagje over Iphone 3GS

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal

Mijn vader was wel geïnteresseerd in de nieuwe Iphone 3GS, want het schijnt dat je de internetverbinding van je Iphone kan doorlinken naar je MacBook. Dus mijn vraag was: Klopt het, en houd dat dus in dat hij zijn losse mobiele internet abbo (met zo'n dongel weet je wel) kan opzeggen? En is die doorlinking ook draadloos of moet je de Iphone op de MacBook aansluiten? Want zo hij denk ik aardig wat besparen, aangezien hij dan zijn internet abbo voor de laptop en telefoon abbo in één heeft :D Ik hoop dat jullie mij en mn vader kunnen helpen :tu:

Groetjes GTA4Gamer

Geplaatst:
Hallo allemaal

Mijn vader was wel geïnteresseerd in de nieuwe Iphone 3GS, want het schijnt dat je de internetverbinding van je Iphone kan doorlinken naar je MacBook. Dus mijn vraag was: Klopt het, en houd dat dus in dat hij zijn losse mobiele internet abbo (met zo'n dongel weet je wel) kan opzeggen? En is die doorlinking ook draadloos of moet je de Iphone op de MacBook aansluiten? Want zo hij denk ik aardig wat besparen, aangezien hij dan zijn internet abbo voor de laptop en telefoon abbo in één heeft :D Ik hoop dat jullie mij en mn vader kunnen helpen :tu:

Groetjes GTA4Gamer

Het is verboden door alle providers omdat ze dan inkomsten mislopen. Tevens is het een grote overbelasting van het netwerk en kan het gebeuren dat je internetabonnement wordt afgesloten.

Geplaatst:

Mijn neef heeft een iPhone. Laatst was hij op vakantie en had hij zijn iPhone binnen gelaten, terwijl hij buiten op zijn MacBook internet had via de phone (via BlueTooth), dus het is wel mogelijk. ;)

Of het verboden is weet ik niet precies.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Ik weet niet of dit gaat, maar zal zijn theorie even laten zien, is die dongle ding houden, en een draadloze router erbij pakken, kabel vanuit de laptop naar de ingang verbinding in die router duwen, en een verbindingsbrug maken, en dan via je Iphone over Wifi op je netwerk gaan en dan kan je alsnog op beiden internetten.

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo allemaal

Groetjes GTA4Gamer

Het is verboden door alle providers omdat ze dan inkomsten mislopen. Tevens is het een grote overbelasting van het netwerk en kan het gebeuren dat je internetabonnement wordt afgesloten.

volgens mij is het wel mogelijk met de nieuwe firmware van apple... :$ of toch niet?

Edit: de nieuwe firmware is van apple, dus dan zou het ook niet verboden zijn denk ik zo...

Bewerkt: door GTA4gamer
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...