Jump to content

Speaker probleem


GwnHugo

Recommended Posts

Ik heb al ongeveer een half jaar met plezier een JBL creature. Bij deze set zit een subwoofer, een klein boxje en een klein boxje met volume regeling. In die laatste zit het probleem. Ik kan namelijk het volume niet veranderen, zodat ik op een erg laag volume de muziek en games moet beluisteren. Dit is erg zonde omdat deze speakers nog geeneens zo oud zijn.

img_32761_jbl_creature_1.jpg

De JBL creature

Eigenlijk zou het volume bij zacht aanraken van de volumeknop harder of zachter moeten gaan. Maar dit doet hij niet.

Hoe hard ik er ook op druk, hij reageert niet.

weet iemand misschien hoe ik dit probleem op kan lossen?

alvast bedankt,

hugotje112

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken dit probleem wel een beetje, want ik had het gehad met mijn MP3 speler, toen deed het + knopje t niet meer :7 Zat dus muziek te luisteren op de laagste stand.

Maargoed, je kan denk ik het beste naar de winkel gaan, en hopen op garantie, wat je waarschijnlijk wel krijgt als je er niks geks mee hebt gedaan ;) Dat was ook het geval bij mijn mp3 speler

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken dit probleem wel een beetje, want ik had het gehad met mijn MP3 speler, toen deed het + knopje t niet meer :7 Zat dus muziek te luisteren op de laagste stand.

Maargoed, je kan denk ik het beste naar de winkel gaan, en hopen op garantie, wat je waarschijnlijk wel krijgt als je er niks geks mee hebt gedaan ;) Dat was ook het geval bij mijn mp3 speler

Ik heb hem op internet gekocht, dus naar de winkel gaan gaat moeilijk :7. Maar weet je ook hoe ze je mp3 hebben gemaakt?

hugotje112

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om even contact op te nemen met de online winkel waar je je speakers hebt gekocht. Leg uit dat ze het opeens niet meer doen. Meestal kun je ze dan terugsturen en krijg je een nieuwe of worden ze gerepareerd. ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken dit probleem wel een beetje, want ik had het gehad met mijn MP3 speler, toen deed het + knopje t niet meer :7 Zat dus muziek te luisteren op de laagste stand.

Maargoed, je kan denk ik het beste naar de winkel gaan, en hopen op garantie, wat je waarschijnlijk wel krijgt als je er niks geks mee hebt gedaan ;) Dat was ook het geval bij mijn mp3 speler

Ik heb hem op internet gekocht, dus naar de winkel gaan gaat moeilijk :7. Maar weet je ook hoe ze je mp3 hebben gemaakt?

hugotje112

Ze hadden mij gewoon een nieuwe gegeven xD

Maar online heb je volgens mij ook nog garantie, wat Flitskikker zegt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net contact opgenomen met de winkel. Ze zijn er dus aan bezig. Inmiddels heb ik het wel voor elkaar gekregen om het geluid iets harder te laten klinken. De stekker zat er namelijk niet helemaal goed in.

Alleen kan ik het volume via de box nog steeds niet veranderen. Dit is niet heel erg nodig meer aangezien hij nu wel op een redelijk volume kan, alleen is het wel irritant als ik echt ff hard wil pompen ;) . Dus het zou wel fijn zijn als ze met de oplossing kwamen.

in ieder geval bedankt,

hugotje112

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...