Royce Da 5'9'' Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 (bewerkt) Deelnemers Champions League 2005/06 23/5/2005 16:00 Land geplaatst 3e voorronde 2e voorronde 1e voorronde Spanje Barcelona - Real Madrid - Engeland Chelsea Man United Arsenal Everton Italië Juventus Internazionale AC Milan - Duitsland Bayern München Werder Bremen Schalke 04 Frankrijk Olympique Lyon - - Portugal Benfica Sporting FC Porto Griekenland - - Nederland PSV Ajax Tsjechië Sparta Praag - Turkije Fenerbahçe - Schotland Rangers Celtic België Club Brugge Anderlecht Zwitserland FC Basel FC Thun Oekraïne - - Noorwegen Rosenborg BK Valerengen IF Polen - Israël Maccabi Haifa Oostenrijk Rapid Wien Servië-M. Partizan Belgrado Bulgarije Lokomotiv Plovdiv Rusland CSKA Moskou Denemarken - Kroatië - Zweden Malmö FF Hongarije Ferencvaros Roemenië - Slowakije - Slovenië Nova Gorica Cyprus Anorthosis Famagusta Moldavië Sheriff Tiraspol Letland Skonto Riga Finland Haka Valkeakoski Bosnië-H. Zrinjski Mostar Georgië - Macedonië Rabotnicki Skopje Litouwen FBK Kaunas Wit-Rusland Dinamo Minsk IJsland FH Hafnarfjardar Malta Sliema Wanderers Ierland Shelbourne Armenië Pyunik Erevan Wales Llansantffraid Albanië SK Tirana N-Ierland Glentoran Estland Levadija Tallinn Luxemburg Azerbeidzjan Neftchi Baku Faerøer HB Torshavn Kazachstan Kairat Almaty Ik hoop dat dit jaar juve nog eens wint wie denk jij Bewerkt: 23 mei 2005 door Royce Da 5'9'' Reageren
Shorty_D Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 ik hoop weer op een stunt van PSV maar ja we moete afwachte wat t nieuwe seizoen weer brengt dit seizoen is nog niet eens voorbij dus :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Vind je het zelf niet een beetje vroeg? Ik denk dat Man Utd en Bayern en Ajax het volgende seizoen ver gaan schoppen Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Ik vind de bovenste post te onduidelijk.. Chelsea gaat het hopelijk heel ver schoppen, dat kan je ook verwachten met zoveel kwaliteit spelers en ook nog zo'n goede trainer. Als Ajax het ver gaat schoppen zou het helemaal fantastisch zijn.. Maar ik denk dat ze er al na een paar wedstrijden weer uitliggen zoals gewoonlijk. PSV gaat hopelijk weer stunten, altijd goed voor het Nederlandse voetbal. Reageren
Synchro Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Ik hoop dat brugge of anderlecht ver gaan schoppen want belgie is niet een erg goede ploeg :confused: Reageren
Tim14 Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Ik hoop dat brugge of anderlecht ver gaan schoppen want belgie is niet een erg goede ploeg :confused: Haha, aleen tegen Nederland.. Dan spelen ze goed.. Als ze van Nederland winnen dan is voor de rest van het jaar in heel het Belgische voetbal feest :lol: Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) Ik hoop dat brugge of anderlecht ver gaan schoppen want belgie is niet een erg goede ploeg :confused: Haha, aleen tegen Nederland.. Dan spelen ze goed.. Als ze van Nederland winnen dan is voor de rest van het jaar in heel het Belgische voetbal feest :lol: nee ik dat het gewoon Nederland is dat dan slecht speeld :lol: 1000ste post Bewerkt: 25 mei 2005 door Tha Real G. Reageren
.Maze. Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 ik denk dat er een engelse of spaanse club wint, maar ik hoop natuurlijk op een nederlandse club Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik denk toch dat de engelsen kans hebben zo heeft liverpool de CL - Beker binne :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.