Puma Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Van begin tot eindresultaat: Paint Shop Pro, geen Photoshop. Dus ook geen rare effecten gebruikt ofzo, geen signature, geen renders en ook geen teksten. Gewoon een bewerkte foto... Dat kan namelijk ook, in plaats van signatures. De gitaren zijn overigens van mij... Commentz ? Reageren
BaasB Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Naja, 't is niet on-ge-loof-lijk prachtig, maar ik vind het toch zeker vet. Echt nice bedacht. Maar kwalitatief stelt het eigenlijk niks voor. Je had veel meer effecten moeten gebruiken, dat is echt vet cool. Daarnaast ontbreken de renders, is echt stom gewoon. En je bent trouwens ook vergeten je naam erop te zetten. Maar wat ik het domst van allemaal vind, die afbeelding is helemaal niet in signature formaat, dus wat wil je daar nou in hemelsnaam mee. Je kunt daar toch helemaal niks mee zo, echt hartstikke nutteloos. Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik vind het wel mooi hoor, zou zo de cover van een rock cd hoesje kunnen zijn. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ach. Ik heb er niet veel over te zeggen. Of je het mooi vind of niet, dat mag je zelf bepalen. Ik vind het nogal... Apart. Reageren
7ulian Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik ben het sowieso niet met BaasB eens dat het zinloos is. Er is meer in de wereld dan aleen sigs (*kuch* avatars *kuch*). Hij is alleen niet erg geschikt als avatar omdat je dan niets ziet, alleen vakjes met een random rode pixel. Als hij 1024 X 786 had gedaan had je een mooie bureauachtegrond, een beetje druk, maar mooi. Dus, je kan hem niet gebruiken. Nou en! het is idee is okee, de uitwerking helemaal. Hij is duotoon, waar ik zelf erg van houd (ik heb een boek vol voorbeelden van posters, hoezen etc. etc. in twee kleuren (wit is papier en is dus geen drukkleur)). Als je het leuk vind moet je zeker meer met duotoon gaan doen! PM me als je een nieuwe hebt. 8 / 10 Omdat de techniek goed is, maar de afbeelding net iets te chaotisch is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.