jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 heEy allemaal!!! ik kan die ene missie om je pilot license niet halen (circle airstrip) dat komt omdat ik de eerste corona niet kan halen. ik stijg op en dan vlieg ik te laag om de eerste corona te halen. ik heb het al verschillende keren geprobeerd. zelf met een langere aanloop maar toch lukt het me niet. en als ik dan eerst een rondje vlieg en dan wel alle corona's haal heb ik als nog 0% <_< dus heeft iemand nog tips want ik wil heel graag m'n pilot license halen!! alvast bedankt, Reageren
Silverwing Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 (bewerkt) heEy allemaal!!! ik kan die ene missie om je pilot license niet halen (circle airstrip) dat komt omdat ik de eerste corona niet kan halen. ik stijg op en dan vlieg ik te laag om de eerste corona te halen. ik heb het al verschillende keren geprobeerd. zelf met een langere aanloop maar toch lukt het me niet. en als ik dan eerst een rondje vlieg en dan wel alle corona's haal heb ik als nog 0% <_< dus heeft iemand nog tips want ik wil heel graag m'n pilot license halen!! alvast bedankt, Je moet wel je landingsgestelstel inklappen door op R3 te drukken. En druk drie keer op select zodat je precies in je vliegtuig zit. Dan is het veel gemakkelijker. Stuur ook met R2 en L2. Als het nog niet lukt gebruik dan de zoekfunctie. Bewerkt: 23 mei 2005 door Dragonmaster Reageren
Spacecraft Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 (bewerkt) heEy allemaal!!! ik kan die ene missie om je pilot license niet halen (circle airstrip) dat komt omdat ik de eerste corona niet kan halen. ik stijg op en dan vlieg ik te laag om de eerste corona te halen. ik heb het al verschillende keren geprobeerd. zelf met een langere aanloop maar toch lukt het me niet. en als ik dan eerst een rondje vlieg en dan wel alle corona's haal heb ik als nog 0% <_< dus heeft iemand nog tips want ik wil heel graag m'n pilot license halen!! alvast bedankt, Dit is al zo vaak behandeld.. Landingsgestel inklappen, dan kun je een stuk sneller stijgen en dan haal je het wel. Edit: Dragonmastertje was me voor :rolleyes: Bewerkt: 23 mei 2005 door BMW Reageren
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 sOrry maar ik ben net nieuw dus ik wist het nog niet. sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.