Jump to content

hUlp nodig voOr pilot license

Recommended Posts

Geplaatst:

heEy allemaal!!! ik kan die ene missie om je pilot license niet halen (circle airstrip) dat komt omdat ik de eerste corona niet kan halen. ik stijg op en dan vlieg ik te laag om de eerste corona te halen. ik heb het al verschillende keren geprobeerd. zelf met een langere aanloop maar toch lukt het me niet. en als ik dan eerst een rondje vlieg en dan wel alle corona's haal heb ik als nog 0% <_< dus heeft iemand nog tips want ik wil heel graag m'n pilot license halen!!

alvast bedankt,

Geplaatst: (bewerkt)
heEy allemaal!!! ik kan die ene missie om je pilot license niet halen (circle airstrip) dat komt omdat ik de eerste corona niet kan halen. ik stijg op en dan vlieg ik te laag om de eerste corona te halen. ik heb het al verschillende keren geprobeerd. zelf met een langere aanloop maar toch lukt het me niet. en als ik dan eerst een rondje vlieg en dan wel alle corona's haal heb ik als nog 0% <_<  dus heeft iemand nog tips want ik wil heel graag m'n pilot license halen!!

alvast bedankt,

Je moet wel je landingsgestelstel inklappen door op R3 te drukken.

En druk drie keer op select zodat je precies in je vliegtuig zit.

Dan is het veel gemakkelijker.

Stuur ook met R2 en L2.

Als het nog niet lukt gebruik dan de zoekfunctie. ;)

Bewerkt: door Dragonmaster
Geplaatst: (bewerkt)
heEy allemaal!!! ik kan die ene missie om je pilot license niet halen (circle airstrip) dat komt omdat ik de eerste corona niet kan halen. ik stijg op en dan vlieg ik te laag om de eerste corona te halen. ik heb het al verschillende keren geprobeerd. zelf met een langere aanloop maar toch lukt het me niet. en als ik dan eerst een rondje vlieg en dan wel alle corona's haal heb ik als nog 0% <_<  dus heeft iemand nog tips want ik wil heel graag m'n pilot license halen!!

alvast bedankt,

Dit is al zo vaak behandeld.. Landingsgestel inklappen, dan kun je een stuk sneller stijgen en dan haal je het wel.

Edit: Dragonmastertje was me voor :rolleyes:

Bewerkt: door BMW

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...