Jesperkaj Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Na een lange tijd niks meer gemaakt te hebben post ik weer iets nieuws: Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) De signature heeft een leuke sfeer en je hebt goed gebruik gemaakt van diepte. Alleen zou ik het blauwe linksonder van kleur veranderen zodat het past met de rest van de sig. Als ik een cijfer moet geven, geef ik het een 8. Mijn excuses voor de korte rate maar ik heb weinig tijd. Edit Dat is dus een gedeelte van een wapen, genaamd ´Energy Sword´ en dat was al blauw. Ja, maar dat wil niet zeggen dat je het niet van kleur kan veranderen. Bewerkt: 29 juni 2009 door Dizzee Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Alleen zou ik het blauwe linksonder van kleur veranderen zodat het past met de rest van de sig. Dat is dus een gedeelte van een wapen, genaamd ´Energy Sword´ en dat was al blauw. Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Alleen zou ik het blauwe linksonder van kleur veranderen zodat het past met de rest van de sig. Dat is dus een gedeelte van een wapen, genaamd ´Energy Sword´ en dat was al blauw. Al is het een 'Power Blizzard Super Turbo Sword', het past gewoon niet in de sig. Dus kan je het beter veranderen. Ik vind de sig wat eentonig, er mag wel wat meer kleur in (en dan niet alleen een blauwe vlek onderin, maar over de hele sig). Meer contrast dus. Verder is het een leuke sig, tekst staat wat matig, je kan het beter in een hoekje proppen, óf de tekst deel uit laten maken van de sig. Nu staat het er gewoon bij, in het midden van de sig. Ik geef nooit cijfers, dus nu ook niet, maar als ik er wel een zou geven zou het een 7 zijn. Maar die geef ik dus niet hè. Reageren
Follow Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ik vind het donkere juist heel goed passen bij de sig. Het geeft een de bekende Flood effect van het spel. Ikzelf geef het een 9. (Misschien moet je de orginele plaatje er nog even bijzetten. Dan weten mensen wat er zowel anders is.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.