CrackerzElite Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Onderwerp: Je mag suggestie's doen! Soort design: Signature. Size design: Max grootte 450 x 180. Render: Moet je zelf weten. Animatie: Nee. Premade: Nee. Tijd van inlevering: Word bepaalt als de tegenstander is bepaald. Opmerking: Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Het moet dinsdag af zijn, thema is : niet echt. Je mag dus alles gebruiken, als het maar niet in de echte wereld voorkomt. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 The Hulk; zullen we de deadline uitstellen? Ik heb het erg druk namelijk. Reageren
The Hulk Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 The Hulk; zullen we de deadline uitstellen? Ik heb het erg druk namelijk. Ik ook ik kon vandaag pas weer echt goed online komen op dit forum. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 The Hulk; zullen we de deadline uitstellen? Ik heb het erg druk namelijk. Ik ook ik kon vandaag pas weer echt goed online komen op dit forum. Tot wanneer doen we dan? Reageren
The Hulk Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 The Hulk; zullen we de deadline uitstellen? Ik heb het erg druk namelijk. Ik ook ik kon vandaag pas weer echt goed online komen op dit forum. Tot wanneer doen we dan? Maandag? Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Prima. En dan moet 'ie ook af zijn. Reageren
The Hulk Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Dit is die van mij: Op een ander forum heet ik: Convexx dus deze signature gebruik ik op een ander forum. Vandaar de naam... Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Dan komt die van mij morgen een keer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.