Jump to content

PSN Cards komen naar Europa !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

PSN cards komen er eindelijk aan!

Sony heeft eindelijk laten weten dat er meer betaalmogelijkheden komen voor het PlayStation Network in Europa! In de US van de A krijg je als je negen wordt al zo’n beetje een credit card, maar in Europa is dat een heel ander verhaal. Het was volgens Sony dan ook heel lastig om voor 27 verschillende landen binnen Europa een systeem te bedenken wat overal werkt. Dave Epke van Sony heeft zelfs gezegd dat hij er zelf ook gek van wordt en dat het nu lang genoeg heeft geduurd! Het is niet bekend of het PSN cards worden, of dat het bijvoorbeeld iets als iDeal wordt. Maakt verder ook niet uit, het wordt in ieder geval een alternatief naast de credit card!

BRON: Power Unlimited

Yeeeh hier had ik echt op gewacht ! eindelijk doet Sony iets voor de europese gamers _O_

Bewerkt: door PowerPats

Eindelijk. Geweldig nieuws.

Er zijn zoveel geweldige dingen op de PSN maar ik kon ze allemaal niet aanchaffen omdat ik geen creditcard heb. Ik was blij dat de PSN packs uitkwamen en heb die toen gehaald. Dat was de enigste manier om Syphon filter combat ops & lemmings te spelen. Nu dat die cards komen kan je ineens veel meer halen. Ook handig nu ik Rockband unplugged heb. Er komen namelijk nog een aantal mooie nummers voor uit die ik kan downloaden.

888e bericht

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst:

Wij hebben ook een creditcard, maar psn card vind ik toch handiger, en ik hoef het niet steeds meer aan mijn pa te vragen als ik zijn creditcard wil lenen.

Geplaatst:

Kijk, hier zaten we dus op te wachten. :puh:

Alleen weer jammer dat het zolang heeft moeten duren, maar nu komt er iig een alternatief. ^_^

Geplaatst:

Eindelijk is het zover. Het heeft lang geduurd (net zoals al die andere dingen zoals DualShock 3, ingame XMB en GT5 die overigens nog steeds niet uit is), maar het was het wachten waard.

Fijn voor de PS3'ers zonder creditcard.

1 woord eindelijk!!!!!!!! voor het eerst dat mijn wachten een keer iets oplevert!!!! :dans: :dans: :dans:

alleen nu nog wanneer??????

Bewerkt: door gtafreak321
Geplaatst:

Ik denk dat sony zo heel slim bezig is. Ik denk dat hierdoor de opbrengsten van PSN heel hard omhoog gaan.

Geplaatst:

Ik ben ook heel erg blij ermee, ik heb geen creditcard en aan mijn ouders vragen werkt ook niet. Dus ik ben erg blij met deze beslissing van Sony.

Geplaatst:

Yes!! :D

Nu hoef ik geen kredietkaart meer aanteschaffen.

Raar dat Sony er nu pas mee aankomt zetten... :S

Super! :tu: Wij hebben wel een CC maar die isvan mijn vader, dus moet ik eerst veel zeuren voor ik iets in de PSS wil kopen. Nu kan ik zelf eindelijk via prepaid kopen, zonder gezeur :) .

EDIT: Ik denk dat bij Gamekings Live bij de ''playstation verrassing'' bekend wordt gemaakt wanneer ze komen en ze geshowd worden...

EDIT2: Meer PSN Nieuws: KLIK

PS Phone: KLIK

En nog een beetje GTA nieuws: KLIK

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst:

Eindelijk :dans: Dit gaat zo veel handiger worden. Als dit klaar is, dan verslaat de PS3 de X360 met gemak.

Geplaatst:
....In de US van de A krijg je als je negen wordt al zo’n beetje een credit card,....

Ik heb al een creditkaart sinds ik 6 was :7

Geplaatst:
....In de US van de A krijg je als je negen wordt al zo'n beetje een credit card,....

Ik heb al een creditkaart sinds ik 6 was :7

Ben je dan Amerikaans?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...