joopykoopy Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Hallo, Ik wou mapcleaner gaan gebruiken om mijn SA leeg te halen. Nu heb ik die nieuwste beta gedownload van de site van steve-m. Echter als ik gecleant heb, en ik zet een moddel ingame, en pas de main.scm aan, crasht het spel iets voor de helft van het laadbalkje. Nu vraag ik mij af wat ik verkeert doe. Groeten, joopykoopy Reageren
Puma Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Je doet niks verkeerd, maar je moet altijd een tiental objecten ingame hebben. Als je één of een paar objecten ingame hebt, crashed het spel. Toen ik met mijn TC bezig was (Gta: Serenity) plaatste ik elk object eerst in een gewone SA ingame, om te kijken of het werkte, en wanneer ik een stuk of tien tot vijftien objecten had, cleande ik het hele boeltje en mapte ik alles in een keer met MEd. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 danku danku ik ga dus gewoon maar mappen, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.