Jump to content

Microfoon probleem


Mevin

Recommended Posts

Hallo,

Sinds kort heb ik een probleem met naar Andere gesprekken luisteren.

Als bijv. Iemand anders iets zegt dan zie ik het 'Microfoon Teken' Wel oplichten alleen ik hoor niks

Ik heb het Afspeelvolume op 100 staan en het geprobeerd bij Retain/Fade Volume (Of zo iets)

Dit is de eerste keer dat ik merk dat ik niet naar andere kan luisteren, weet iemand wat ik kan doen?

Iemand???

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Sinds kort heb ik een probleem met naar Andere gesprekken luisteren.

Als bijv. Iemand anders iets zegt dan zie ik het 'Microfoon Teken' Wel oplichten alleen ik hoor niks

Ik heb het Afspeelvolume op 100 staan en het geprobeerd bij Retain/Fade Volume (Of zo iets)

Dit is de eerste keer dat ik merk dat ik niet naar andere kan luisteren, weet iemand wat ik kan doen?

Iemand???

Je kan het als het goed is alleen horen als je zelf ook een mic hebt (am i right?) Als dat zo is dan kan dat ingesteld worden door de host. Als je er zelf een hebt probeer die dan eens aan te sluiten en kijk of dan wel wat hoort :bier:

Grz,

GTA_MasterNL

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet erg bekend met msn gesprekken, maar ik denk dat je iemand wel moet kunnen horen ook al zou je geen microfoon hebben. Want dan heb je nog altijd wel boksen. Als ik jou was zou ik even bij configuratiescherm -> geluid opties even bij de instellingen gaan kijken. Ook zit er een verschil in van Windows. Heb je Windows Vista? of Windows xp? of iets anders... Je zegt ook dat je sinds kort problemen hebt... Betekend dat, dat het eerst wel wou?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet erg bekend met msn gesprekken, maar ik denk dat je iemand wel moet kunnen horen ook al zou je geen microfoon hebben. Want dan heb je nog altijd wel boksen. Als ik jou was zou ik even bij configuratiescherm -> geluid opties even bij de instellingen gaan kijken. Ook zit er een verschil in van Windows. Heb je Windows Vista? of Windows xp? of iets anders... Je zegt ook dat je sinds kort problemen hebt... Betekend dat, dat het eerst wel wou?

Ja maar hij zei toch nix over dat hij geen geluid heeft op GTA IV? Ik had hetzelfde probleem

Ik kon met iedereen praaten maar ik kon zelf niemand horen. Nu opeens 2 dagen geleden hoorde ik wel iedereen

Link to comment
Delen op andere websites

@Iemand (:puh:) Kan er misschien een screen worden gemaakt van de Audio instellingen. Dat zou mij helpen :)

Ik kan wel een screenshot gaan maken, maar als jij windows xp hebt. Dan heb je niet zoveel aan de instellingen die ik heb aangezien ik op vista draai.

Link to comment
Delen op andere websites

@Iemand (:puh:) Kan er misschien een screen worden gemaakt van de Audio instellingen. Dat zou mij helpen :)

Ik kan wel een screenshot gaan maken, maar als jij windows xp hebt. Dan heb je niet zoveel aan de instellingen die ik heb aangezien ik op vista draai.

Ik draai ook op vista :) Gewoon van het Audio menu, maar maakt het dan zo veel uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je hier erg veel aan gaat hebben, maar kan het proberen. Wie niet waagt wie niet wint. Soms zit het maar in een hokje aan of uitvinken en het werkt al. Veel succes als dit het niet is wil ik nog wel even verder kijken.

1246570743-470.jpg

1246570816-040.jpg

1246570856-980.jpg

1246570871-650.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...