Jump to content

Oude Consoles

Ice Cold Killa

Wat doe je met je oude consoles?  

7 leden hebben gestemd

1. 1. Wat doe je met je oude consoles?

• Bewaren en ermee spelen
      18
    • Bewaren en ermee spelen als de nieuwere kapot is
      2
    • Bewaren en als decoratie houden
      6
    • Bewaren en aan je verzameling toevoegen
      15
    • Weggooien
      0
    • Verkopen
      9
    • Geven aan iemand die je kent
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

IK heb me oude consoles nog: Ps1, N64 en nog ergens een oude dreamcast.

Ik houd ze gewoon ga ze echt niet weggeven ze zijn voor mij te veel waard.

heb laatst nog een ps2 gehaald om in mijn Mustang te plaaten mocht er ruimte overblijven anders verkoop ik die wel <_<

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mr.Yo

2

• andyman

2

• .Maze.

2

• -R-R-

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik zou hem ook gewoon bewaren, heb zelf ook een NES :D , maar die geef ik niet weg, over een jaar of 10 zijn ze heel veel waard ;)

Geplaatst:
Ik zou hem ook gewoon bewaren, heb zelf ook een NES :D , maar die geef ik niet weg, over een jaar of 10 zijn ze heel veel waard ;)

Dat valt wel mee hoor. Er zijn wel meer mensen die hun NES nog hebben, dus veel zal hij niet waard worden.

Als je kleinkinderen hem later als ze zo'n jaar of 40 zijn nog hebben, dán kan je er wel wat voor krijgen ja.

Maar het is een massaproduct geweest, dus het zal tientallen, dan niet honderden jaren duren voordat het véél geld waard is

Geplaatst:

Ik heb boven nog een Sega Mega Drive en een PsOne met +/- 80 spellen.

Ik kijk gewoon wie ze nodig heeft en dan kan ik misschien handelen.

Geplaatst:

ik heb mijn super nintendo en mijn nintendo 64 verkocht op internet nintendo is echte bagger console makers dus ben ik overgestapt op de sony en ik heb me een playstation2 gekocht dit was mijn beste console ever en ik ga hem echt niet mer verkopen als ik de playstation 3 koop ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb nog een nintendo64 op de zolder liggen..ga hem pas over 30 jaar ofzo verkopen.... speel nu gamecube

Geplaatst:

ik ga mijn N64 op verkoop gooien want het licht maar een beetje in mn kamer te stoffen dus veel heb ik er toch niet meer aan

en aangezien ik niet zo'n verzamelaar ben moet t maar op de verkoop gaan ;)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
ik heb nog een SNES staan...ik ga die bewaren...misschien ooit eens verkopen als tie veel geld waard is (who knows) B)

Ik zou er veel geld voor betalen :lol: ;) :o dat je die nog hebt!!!, Vet cool een SNES

Wie gaat nou een oude console (of nieuwe) weggooien??? beetje dom hé <_< vet wel verkopen hoor duh!! geld geld geld:P:P

Bewerkt: door DEATH333
Geplaatst:

Aan het einde van het jaar ga ik mijn Xbox verkopen, want dan koop ik de Xbox 360. Misschien begin 2006 de PlayStation 3. :)

Geplaatst:

verzamelen natuurlijk wi egaat nou weggooien of weg geven niks voor niks betaalt vroeger

Geplaatst:
Aan het einde van het jaar ga ik mijn Xbox verkopen, want dan koop ik de Xbox 360. Misschien begin 2006 de PlayStation 3. :)

Als ik jou was zou ik maar een console kopen.

Een Xbox en Ps2 zijn nu bijna het zelfde alle games heb je bijne op de xbox als op de ps2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...