onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Deze auto is gemaakt door firestone en opnieuw getextuurd door mij. het heeft een nederlands kenteken, gedetailleerdere texturen en dat was het zo beetje De eigenaar heeft me hiervoor toestemming gegeven. Bewerkt: 28 juni 2009 door onbekendeIV
Puma Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Kun je er een plaatje van de originele Astra bij voegen? Zo kunnen wij zien wat je veranderd hebt namelijk. Bewerkt: 28 juni 2009 door Puma
onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Kun je er een plaatje van de originele Astra bij voegen? Zo kunnen wij zien wat je veranderd hebt namelijk. ok!
onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Deze auto is gemaakt door firestone en opnieuw getextuurd door mij.het heeft een nederlands kenteken, gedetailleerdere texturen en dat was het zo beetje De eigenaar heeft me hiervoor toestemming gegeven. Goed kijken Deze zijn van voor de veranderingen: Bewerkt: 28 juni 2009 door onbekendeIV
.Senne Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 As far as I can see heb je enkel de nummerplaat veranderd.
onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 As far as I can see heb je enkel de nummerplaat veranderd. dat is meteen wat er opvalt maar als je goed kijkt zie je degelijk verschillen
.Senne Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 toon ze dan eens beter aan met screens aub, want ik zie enkel een witte auto met verschillende kentekens. Ook onder de motorkap is alles nog 'tzelfde.
onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 messchien is dit duidelijker?
Beagle Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Wijs is duidelijk aan met een dikke vette pijl, ik zie namelijk alleen verschil tussen de nummerborden
Mythbuster Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Zijn jullie allemaal blind ofzo?.. Sorry hoor, ik zie duidelijk dat het nieuwe interieur in ieder geval donkerder/blauwiger is. Verder, als je naar het plastice bakje kijkt waar koelvloeistof ofzo in zit zeg maar, dat is bij het tweede plaatje(van die laatste post) veel feller en onduidelijker dan bij het eerste. Als je verder naar dat ding van de schokbrekers kijkt, zie je dat ook dit ietsjes duidelijker is geworden. Kopieer anders eens het 2e plaatje uit de eerste post en plak het eens in MS Paint. Doe nu hetzelfde met het 2e plaatje uit die tweede post van OnbekendeIV, en doe even een paar keer achter elkaar 'ongedaan maken' en 'herhalen'(ctrl+z en ctrl+y). Als je nu naar de deurbekleding kijkt zie je duidelijk een verschil in kleur en detail, ook het dashboard lijkt iets meer details te hebben... (Heb het dus over die twee plaatjes die vanuit bijna dezelfde hoek zijn gemaakt, vanaf de achterkant). Best mooi gelukt vind ik, het is niet een grote verbetering, maar de textures zien er wel heel netjes uit, het verschil is heel subtiel maar het model is er echt wel beter op geworden, al is het verschil nog zo klein. KUTGW! Als je klaar bent met de auto wel een download link geven he? Bewerkt: 28 juni 2009 door Mythbuster
onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Zijn jullie allemaal blind ofzo?.. Sorry hoor, ik zie duidelijk dat het nieuwe interieur in ieder geval donkerder/blauwiger is. Verder, als je naar het plastice bakje kijkt waar koelvloeistof ofzo in zit zeg maar, dat is bij het tweede plaatje(van die laatste post) veel feller en onduidelijker dan bij het eerste. Als je verder naar dat ding van de schokbrekers kijkt, zie je dat ook dit ietsjes duidelijker is geworden.Kopieer anders eens het 2e plaatje uit de eerste post en plak het eens in MS Paint. Doe nu hetzelfde met het 2e plaatje uit die tweede post van OnbekendeIV, en doe even een paar keer achter elkaar 'ongedaan maken' en 'herhalen'(ctrl+z en ctrl+y). Als je nu naar de deurbekleding kijkt zie je duidelijk een verschil in kleur en detail, ook het dashboard lijkt iets meer details te hebben... (Heb het dus over die twee plaatjes die vanuit bijna dezelfde hoek zijn gemaakt, vanaf de achterkant). Best mooi gelukt vind ik, het is niet een grote verbetering, maar de textures zien er wel heel netjes uit, het verschil is heel subtiel maar het model is er echt wel beter op geworden, al is het verschil nog zo klein. KUTGW! Als je klaar bent met de auto wel een download link geven he? moet ik nog met de eigenaar over hebben. maar als het zover is meld ik je het
Puma Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) De eigenaar heeft me hiervoor toestemming gegeven. moet ik nog met de eigenaar over hebben. Je loopt de boel dus gewoon te belazeren. Bewerkt: 28 juni 2009 door Puma
onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 De eigenaar heeft me hiervoor toestemming gegeven. moet ik nog met de eigenaar over hebben. Je loopt de boel dus gewoon te belazeren. nee dat doe ik niet, ik heb recht het op een forum te plaatsen maar nog niet om het bestand online te zetten!
Recommended Posts