Jump to content

opel astra 1.7dti opnieuw getextuurd

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze auto is gemaakt door firestone en opnieuw getextuurd door mij.

het heeft een nederlands kenteken, gedetailleerdere texturen en dat was het zo beetje

De eigenaar heeft me hiervoor toestemming gegeven.

post-113447-1246191938.jpg

post-113447-1246191946.jpg

post-113447-1246191954.jpg

Bewerkt: door onbekendeIV

Kun je er een plaatje van de originele Astra bij voegen? Zo kunnen wij zien wat je veranderd hebt namelijk.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:
Kun je er een plaatje van de originele Astra bij voegen? Zo kunnen wij zien wat je veranderd hebt namelijk.

ok!

Deze auto is gemaakt door firestone en opnieuw getextuurd door mij.

het heeft een nederlands kenteken, gedetailleerdere texturen en dat was het zo beetje

Goed kijken

Deze zijn van voor de veranderingen:

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:
As far as I can see heb je enkel de nummerplaat veranderd.

dat is meteen wat er opvalt maar als je goed kijkt zie je degelijk verschillen

Geplaatst:

toon ze dan eens beter aan met screens aub, want ik zie enkel een witte auto met verschillende kentekens. Ook onder de motorkap is alles nog 'tzelfde.

Geplaatst:

Wijs is duidelijk aan met een dikke vette pijl, ik zie namelijk alleen verschil tussen de nummerborden :?

Zijn jullie allemaal blind ofzo?.. :? Sorry hoor, ik zie duidelijk dat het nieuwe interieur in ieder geval donkerder/blauwiger is. Verder, als je naar het plastice bakje kijkt waar koelvloeistof ofzo in zit zeg maar, dat is bij het tweede plaatje(van die laatste post) veel feller en onduidelijker dan bij het eerste. Als je verder naar dat ding van de schokbrekers kijkt, zie je dat ook dit ietsjes duidelijker is geworden.

Kopieer anders eens het 2e plaatje uit de eerste post en plak het eens in MS Paint. Doe nu hetzelfde met het 2e plaatje uit die tweede post van OnbekendeIV, en doe even een paar keer achter elkaar 'ongedaan maken' en 'herhalen'(ctrl+z en ctrl+y). Als je nu naar de deurbekleding kijkt zie je duidelijk een verschil in kleur en detail, ook het dashboard lijkt iets meer details te hebben... (Heb het dus over die twee plaatjes die vanuit bijna dezelfde hoek zijn gemaakt, vanaf de achterkant).

Best mooi gelukt vind ik, het is niet een grote verbetering, maar de textures zien er wel heel netjes uit, het verschil is heel subtiel maar het model is er echt wel beter op geworden, al is het verschil nog zo klein. KUTGW!

Als je klaar bent met de auto wel een download link geven he? :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:
Zijn jullie allemaal blind ofzo?.. :? Sorry hoor, ik zie duidelijk dat het nieuwe interieur in ieder geval donkerder/blauwiger is. Verder, als je naar het plastice bakje kijkt waar koelvloeistof ofzo in zit zeg maar, dat is bij het tweede plaatje(van die laatste post) veel feller en onduidelijker dan bij het eerste. Als je verder naar dat ding van de schokbrekers kijkt, zie je dat ook dit ietsjes duidelijker is geworden.

Kopieer anders eens het 2e plaatje uit de eerste post en plak het eens in MS Paint. Doe nu hetzelfde met het 2e plaatje uit die tweede post van OnbekendeIV, en doe even een paar keer achter elkaar 'ongedaan maken' en 'herhalen'(ctrl+z en ctrl+y). Als je nu naar de deurbekleding kijkt zie je duidelijk een verschil in kleur en detail, ook het dashboard lijkt iets meer details te hebben... (Heb het dus over die twee plaatjes die vanuit bijna dezelfde hoek zijn gemaakt, vanaf de achterkant).

Best mooi gelukt vind ik, het is niet een grote verbetering, maar de textures zien er wel heel netjes uit, het verschil is heel subtiel maar het model is er echt wel beter op geworden, al is het verschil nog zo klein. KUTGW!

Als je klaar bent met de auto wel een download link geven he? :puh:

moet ik nog met de eigenaar over hebben.

maar als het zover is meld ik je het

Je loopt de boel dus gewoon te belazeren.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Je loopt de boel dus gewoon te belazeren.

nee dat doe ik niet, ik heb recht het op een forum te plaatsen maar nog niet om het bestand online te zetten!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...