Ice Cold Killa Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Ik probeerde de Top Fun busje in een FRS Busje te veranderen, hier het resultaat: Ik heb alleen geen idee hoe je hem in een zip file stopt en upload Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Heb je dat met een special programma gedaan ofsow? zo ja.. kun je de link doorgeven? Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Dit gaat heel makkelijk met viceTXD die ook te downloaden is in de Download Database van GTAGames. Tutorials kan je vinden op mijn site. Een link staat in m'n handtekening. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Leuk hoor maar volgensmij heb je dit busje dus niet zelf gemod. Kijk maar naar het internet adres van deze winkel ( .fi ?? ) Finland dus. Als je hem wel zelf hebt gemaakt is er wel zo mooi om effe. Ook als je bij google zoekt bij image vind je ook al een logo met een hogere resolutie: http://images.google.nl/images?q=freerecor...N&imgsz=xxlarge Ook grappig is misschien om er een wit bestelbusje van te maken. Reageren
PatrickW Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Ik verwacht wel dat hij deze zelf gemaakt heeft. Ik hoop het in ieder geval wel voor hem, want op de meeste modding forums worden zware straffen (ban) uitgedeelt als je andermans werk laat zien alsof je het zelf gemaakt hebt. Gelukkig hebben we het hier bij mijn weten nog niet meegemaakt... Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Ja, ik heb hem zelf gemaakt, ik heb hier de texture en de alpha: Reageren
Jarno Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Mooi. Alleen jammer van .fi zoals Joriz al zei. Reageren
Yohan Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Ziet er wel leuk alleen wit zou die waarschijnlijk mooier zijn zoals Joriz al voorstelde... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.