claud Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) hey mensen weet iemand van jullie hoe mijn bijna defecte mobiel touch screen kan maken? google werkte ook al niet mee Bewerkt: 28 juni 2009 door claud Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Sorry? Bedoel je dat je touchscreen bijna kapot/kapot is, en je dat wil laten maken? Of dat je van je bijna kapotte mobiel een touchscreen scherm erop wil zetten? Het 2de lijkt mij bijna onmogelijk, of je moet er speciale software e.d op gaan zetten, en het eerste moet je voor naar de winkel, je kan beter je garantie opgeven dan het zelf proberen, want dan verkloot je je garantie helemaal Reageren
DJRobin Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Is bijna onmogelijk, zo'n touchscreen is duur en de software die nu op je mobiel staat die werkt niet met een touchscreen. dan kan je proberen om bijvoorbeeld de software van de lg viewty erop te zetten. Maar probeer eerst maar eens om aan een touchscreen in de juiste maat te komen. Dat is waarschijnlijk zo duur dat je beter een mobiel met touchscreen kan kopen. Reageren
FerryN Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 En daarnaast, het is handig als wij sowieso wisten welke telefoon je hebt. Reageren
claud Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 bijna defecte lg shine helemaal bekrast en beschadigd maar verder staat nog wel wat in dit topic ps: morgen misschien nieuw toestel bij de zwarte markt in beverwijk Reageren
DJRobin Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Oh, dus je gaat de mobiel niet ombouwen tot ' touchmobiel'? Reageren
claud Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Oh, dus je gaat de mobiel niet ombouwen tot ' touchmobiel'? ja maar eerst moet ik een andere mobiel hebben voor het geval er iets mis gaat Reageren
DJRobin Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Oh, dus je gaat de mobiel niet ombouwen tot ' touchmobiel'? ja maar eerst moet ik een andere mobiel hebben voor het geval er iets mis gaat Ik kan je garanderen dat er zeker wel iets mis gaat, als het niet de hardware is, is het wel de software. Zonder enige technise kennis kom je niet heel ver. Je moet je tochscreen kalibreren. En dan moet je nog weten hoe je je software update zonder dat deze geldig is. op de betreffende mobiel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.