NummerLock Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Ik kan maar geen helicopter krijgen. Ik heb de story mode missies al gehaald alleen ik weet niet hoe je op het politieburodak moet komen. Als ik zo te weten kom hoe dat kan zeg ik de vindplaats van een Thunder-Rodd. Dat is een vet lauwe auto met wat vuur op de zijkant. Alvast bedankt hé? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Bewerkt: 15 augustus 2009 door NummerLock Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Ik kan maar geen helicopter krijgen. Ik heb de story mode missies al gehaald alleen ik weet niet hoe je op het politieburodak moet komen. Als ik zo te weten kom hoe dat kan zeg ik de vindplaats van een Thunder-Rodd. Dat is een vet lauwe auto met wat vuur op de zijkant. Alvast bedankt hé? je kan geen helikopter krijgen, enkel met de cheatdevice of in enkele missies. (de vindplaats van een thunder-rodd staat op www.wikigta.nl) Reageren
arjan123nl Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Download deze save game als je psp heb. http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=262 Reageren
Zero-two Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Chantage. Nummerlock je kan alle vindplaatsen van voertuigen vinden op wikigta.nl. Behalve helicopters, dodo's en al. Maar ik heb wel wat voor je als je een helicopter wilt. Hier kun je twee Tutorial video's zien over hoe je een helicopter steelt uit de missies's Calm before the storm en Fals idols Calm before the storm False Idols Succes Bewerkt: 17 juli 2009 door basi08 Reageren
zaka1akka Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 hallo ik weet nog steeds niet hoe je save games moet opslaan op je psp Reageren
cheetha Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 in je save house daar is een cd rom icoon en daar moet door heen lopen om op te slaan cheetha Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Er is helemaal geen helikopter in GTA LCS Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Er is helemaal geen helikopter in GTA LCS Die is er wel , alleen kan je die maar in bepaalde missie's verkrijgen of met CheatDevice, maar dit had je kunnen weten aangezien dat wel al een paar keer is gezegt hiervoor . Reageren
NummerLock Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Er is helemaal geen helikopter in GTA LCS Die is er wel , alleen kan je die maar in bepaalde missie's verkrijgen of met CheatDevice, maar dit had je kunnen weten aangezien dat wel al een paar keer is gezegt hiervoor . Ze zijn er wel ja. (vooral veel politieheli's ) Je kan ze alleen krijgen met cheatdevice of in de missies: False Idols Calm before the storm (vlieg te ver weg en... ...WASTED!!! Mission failed!!! ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.