Thunderstrucker Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Hallo, Ik heb GTA4 voor de PC nu een tijdje en het draait vlekkenloos. Echter, nu mijn broer het spel ook draaiende kreeg wilden we de multiplayer gaan gebruiken. Hij komt er moeiteloos in, terwijl ik de melding "you must be connected to windows live..." krijg, als ik de multiplayer modus in wil. Dit, terwijl ik toch gewoon ingelogd ben en mijn rockstar account gelinkt heb met windows live. Ik kan het spel immers spelen en kan ook gewoon mijn spel saven. Ik kom er niet uit. Kunnen jullie helpen? groet, Thunderstrucker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2009 heb t zelfde probleem. iemand die het kan oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2009 Heb je het spel origineel aangeschaft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunderstrucker Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2009 Heb je het spel origineel aangeschaft? Het spel is origineel Windows Live is gelinkt met Rockstar games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2009 ik weet t nu: we hebben geen live (online) account nu wel. maar nu zegt ie datmijn pc niet goed is?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunderstrucker Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2009 ik weet t nu:we hebben geen live (online) account nu wel. maar nu zegt ie datmijn pc niet goed is?! ik heb wel gewoon een live account Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.