onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) hoe doe je dat?? Ik wil het graag doen op: 3, vice city, san andreas Bewerkt: 28 juni 2009 door onbekendeIV Reageren
Puma Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Voor welke GTA? Je kunt überhaupt geen radiostations 'maken', maar alleen originele radiostations aanpassen. Als je meer informatie geeft (voor welke GTA je dit wilt weten, bijvoorbeeld) kunnen wij jou ook beter helpen. Reageren
Beagle Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Als het voor San Andreas is, kan je deze tutorial volgen om audio aan te passen. Je moet de radio bestanden allemaal gaan aanpassen, al die bestanden van een radio, die je wil veranderen. De naam kan je ook veranderen, door het in de GXT-Editor op te zoeken en te veranderen. Veel succes Bewerkt: 28 juni 2009 door Beagle Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Als het voor San Andreas is, kan je deze tutorial volgen om audio aan te passen. Je moet de radio bestanden allemaal gaan aanpassen, al die bestanden van een radio, die je wil veranderen. De naam kan je ook veranderen, door het in de GXT-Editor op te zoeken en te veranderen. Veel succes Bedankt! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Voor welke GTA? Je kunt überhaupt geen radiostations 'maken', maar alleen originele radiostations aanpassen. Als je meer informatie geeft (voor welke GTA je dit wilt weten, bijvoorbeeld) kunnen wij jou ook beter helpen. in gta 3 wil ik eerst beginnen maar san andreas is mijn doel Reageren
Beagle Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Waarom in GTA3 beginnen als San Andreas je doel is Of bedoel je, San Andreas radio naar GTA3? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Waarom in GTA3 beginnen als San Andreas je doel is Of bedoel je, San Andreas radio naar GTA3? ik bedoel daarmee dat ik makkelijk wil beginnen en steeds moeilijker wil doen zoals san andreas maar radio van san andreas naar gta 3, als dat kan lijkt mij dat wel XD Reageren
Puma Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Zet je mp3'tjes in "Mijn Documenten > Gta San Andreas User Files > User Tracks". Hierna start je SA op, Options > Audio Settings > User Track Options. Nu zorg je dat "Play Mode" op "Random" (willekeurige volgorde) of "Sequential" (op volgorde) staat, "Automatic Media Scan" op "On" en klik voor de zekerheid nog even op "Scan Usertracks". Ingame, in een voertuig, vind je tussen de radiostations nu "User Track Player". Als je dit 'radiostation' kiest worden de audiobestanden die je in het mapje "User Tracks" hebt gezet afgespeelt. Bladeren tussen de nummers kan door op F5 te drukken. Bewerkt: 28 juni 2009 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.