zamazik Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) kan er mij ieland helpen ? ik dowloade het spel sa-mp en alles ging tot nu toe perfect de dowload was klaar en ging drukken op i agree toen begon de miserie ik wou op het in een map steken maar het lukte niet en ik bleef maar zoeken en het lukte niet ik heb al 1 maand zitten denken hoe ik kan te weten komen hoe ik de map kan vinden en toen kwam ik hier en hopelijk komt er mij iemand helpen !! want wil het spel al heeeeeeeeeeeeel lang spelen help me pleaseeeeeeee en heb je een CD nodig om het te spelen Sa-mp ?? dat is ook nog een vraag waar ik antwoord op wil please Bewerkt: 28 juni 2009 door zamazik Reageren
Fedmas Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Hey! Alvast welkom op GtaF. Voor SA:MP heb je inderdaad je cd nodig. Gedownload werkt niet. Standaard pakt SA:MP volgens mij de bestanden uit in de standaard SA map.. Reageren
Gast Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Removed Bewerkt: 7 april 2020 door Gast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.