Jump to content

Gta iv modding?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey iedereen, ik wil een trainer instaleren voor gta IV.

Alleen ik snap het een het en het ander niet, het is mij maar 1 malig gelukt.

Mijn bestand is een .ASI en ik snap niet waar hij moet.

En er is ook iets met Dsound.DLL .... Dat blijkt een een of andere ASI loader te zijn.

Maar waar moet ik die plaatsen? Want er gebeurt niks als ik bijde bestanden in de root zet.

Plz help me.

MVG, kevin.

>>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar het Modding forum.<<<

Geplaatst:

heb je uberhaupt wel een goede versie van een asi loader? dus geen asi loader die op patch 3 werkt terwijl je patch 4 hebt?

Geplaatst:
heb je uberhaupt wel een goede versie van een asi loader? dus geen asi loader die op patch 3 werkt terwijl je patch 4 hebt?

Asi loader werkt voor alle patches totnogtoe, je hebt enkel filecheckfix v1.4 nodig.

Geplaatst:

Ik zie nu wel dat het werkt, alleen ik zoek nog een leuke trainertje die ik ook op multiplayer in een prive server kan gebruiken.

Iemand? Want bij alle trainers die ik test werkt het alleen singel.

Geplaatst:

Geinig, die heb ik al.

Maar je kan niet op andere modus?, nu snap ik waarom hij niet werkt [op deathmatch]

Geplaatst: (bewerkt)
Geinig, die heb ik al.

Maar je kan niet op andere modus?, nu snap ik waarom hij niet werkt [op deathmatch]

Nee dat is expres gedaan, want dat is de Ultieme Trainer, Ik weet niet of de mod hieronder ook in Deathmatch enz werkt (nog niet uitgeprobeerd) Maar Je kan de Nixomod (Stuntmod) Downloaden Hierzo

Maar je had hem al? Ok dan heb ik iets speciaals voor jouw

De nieuwste versie van ThousandTugs, het is wel nog steets WIP (Work In Progress)

Maar hij doet het wel ;)

Hier staat ie

En Hier kan je hem downloaden (link staat ook hierboven)

Bewerkt: door Mevin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...