Jump to content

Mijn tip


GTAKevin023

Recommended Posts

Mijn tip bij de missie Liquidize the Assets is ga met een snelle auto na de cutsene dwars door het hek. Sla je raampje open en gooi bij alle busjes een granaat. Er staat ook een busje als je door het hek gaat en ietsje recht door rijd en dan naar rechts gaat. Die kan je even laten staan. De 1e busjes zijn belangrijk. Daarna als die ontploft zijn of nog staan te fikken in iedergeval wat moet om de missie te lukken kan je als de laatste busje weg rijd je auto er tegen aan rammen en de granaat gooien. Mischien is het ook handig om in het begin als je binnen komt racen zoveel mogelijk mannetjes dood te rijden want je auto gaat flink beschadigen en dan kan hij in de fik vliegen en dan moet je de missie zien te lukken met je eigen hersens.

Wat heb je nodig:

Genoeg granaten ( 7 zijn genoeg )

Snelle auto en sterk ( ik deed het in 1 keer goed met een Super GT )

Genoeg health

Sterkte! :D

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk is aan: http://nl.wikigta.org/wiki/Liquidize_the_Assets_%28GTA_IV%29

Niemand vroeg echt om tips ofzo, en een heel moeilijke missie is het ook niet. Je hebt er vast goede bedoelingen mee maar dit is een beetje willekeurig... :)

Dat is de tip van gtagames zelf. Dit was mijn eigen tip in die is echt makkelijk. Ik heb die missie in 1 minuut klaar. Als het goed gaat tenminste en alle granaten goed mik. :D

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...