GwnHugo Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Ik ben bezig met een site, maar daar heb ik ook een html editor voor nodig. Ik gebruik nu nog gewoon kladblok, maar het vervelende daaraan is dat je niet kan checken of je het wel goed doet. Ik wil dus vragen wat een goede gratis html editor is. alvast bedankt, hugotje112 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Ik ben bezig met een site, maar daar heb ik ook een html editor voor nodig. Ik gebruik nu nog gewoon kladblok,maar het vervelende daaraan is dat je niet kan checken of je het wel goed doet. Ik wil dus vragen wat een goede gratis html editor is. Notepad++ mag niet ontbreken in de gereedschapskist van een programmeur. Accentueert en controleert onder andere de stukken codes. Reageren
marcootje Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 inderdaad, om het nog even anders te zeggen: notepad++ is heilig!! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Notepad++ dan in ieder geval, maar heeft iemand nog een tip voor een andere editor. Ik wil namelijk wel meerdere proberen. Wat is er eigenlijk zo goed aan Notepad++? Kan die andere handige dingen? hugotje112 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Wat is er eigenlijk zo goed aan Notepad++? Kan die andere handige dingen? Dankzij syntax kleuring (accentueert en controleert stukken code/accolades), automatische aanvulling en multi-view (meerdere bestanden naast elkaar open) kun je zeer gebruiksvriendelijk werken. Een complete lijst van eigenschappen vind je overigens ook op de site. Reageren
Kloep Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Wat ikzelf ook erg handig van het programma vind is dat je gemakkelijk kan zien welke tag waar word afgesloten, en dus ook of hij wel word afgesloten. Hiervoor moet je dan met je cursor in de tag klikken, en de rest gaat vanzelf. Net magie. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik vind Smultron het fijnst. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb ook nog HTML kit gezien. Is die goed? hugotje112 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb ook nog HTML kit gezien. Is die goed?hugotje112 Ja, die gebruik ik, die ondersteund de meeste functies en heeft vele extra's. http://www.chami.com/html-kit/ Reageren
GwnHugo Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb ook nog HTML kit gezien. Is die goed?hugotje112 Ja, die gebruik ik, die ondersteund de meeste functies en heeft vele extra's. http://www.chami.com/html-kit/ Thnx! Ik heb hem gedownload. Hij is inderdaad heel erg handig. hugotje112 Reageren
Think Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb ook nog HTML kit gezien. Is die goed?hugotje112 Ja, die gebruik ik, die ondersteund de meeste functies en heeft vele extra's. http://www.chami.com/html-kit/ Thnx! Ik heb hem gedownload. Hij is inderdaad heel erg handig. hugotje112 ik gebruik hem ook handig: editor + ftp in 1. + makkelijke cotrole door w3c Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.