Jump to content

Foto + Uitnodiging PS3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

1. Ik heb nu al een aantal keren een foto toegestuurd gekregen op ps3 via mail en als ik die mail open doe, kan ik die foto niet zien en kan ik er ook niet op klikken... hoe kan ik die wel zien?

2. Ik krijg ook dikwijls een uitnodiging van een paar mensen met in 'we're waiting for you in far cry 2', oke hoe moet ik die accepteren en hoe geraak ik daar, want in die mail kan k ook niets accepteren...

Dank u

Geplaatst: (bewerkt)

1. Ik heb nu al een aantal keren een foto toegestuurd gekregen op ps3 via mail en als ik die mail open doe, kan ik die foto niet zien en kan ik er ook niet op klikken... hoe kan ik die wel zien?

Wanneer je op de bijlage klikt, zal de afbeelding worden opgeslagen op de PS3. Om de foto te bekijken scroll je dus door je menu en ga je naar "Foto's". Daarin zal de foto óf los staan óf in een map. In de email kan je aan het icoontje zien hoe ongeveer de foto eruit ziet en dan kan je hem dus onder "Foto's" opzoeken en fullscreen bekijken.

2. Ik krijg ook dikwijls een uitnodiging van een paar mensen met in 'we're waiting for you in far cry 2', oke hoe moet ik die accepteren en hoe geraak ik daar, want in die mail kan k ook niets accepteren...

Volgens mij kan je inderdaad niks accepteren via een bericht. Misschien heb je hem gekregen terwijl je in Playstation Home zat? Of een paar mensen zagen jou spelen en stuurde een bericht terwijl je in Far Cry 2 zat. Enigste wat je kan doen is die persoon toevoegen op PSN en dan in invites in Far Cry 2.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:
Hallo,

Dank u

Om even wat preciezer over vraag 2 te zijn:

Als je naar multiplayer gaat, staat er in het hoofdmenu van de multiplayer ''invites''. Als je daar op klikt kom je bij je berichtenlijst en moet je het juiste bericht selecteren. Jammergenoeg is mijn Far Cry 2 een paar weken geleden ''overleden'' :cry: .

Geplaatst:
Hallo,

Dank u

Om even wat preciezer over vraag 2 te zijn:

Als je naar multiplayer gaat, staat er in het hoofdmenu van de multiplayer ''invites''. Als je daar op klikt kom je bij je berichtenlijst en moet je het juiste bericht selecteren. Jammergenoeg is mijn Far Cry 2 een paar weken geleden ''overleden'' :cry: .

waar staat die multiplayer dan? op de ps3 zelf of in pshome? want het maakte niet uit ik kreeg invitaties tijdens dat ik in home bezig was, tijdens een spel of gwn niets aan het doen was ...

Geplaatst:

Waarschijnlijk in het spel Far Cry zelf. Sommige spellen maken gebruik van het uitnodigen via de XMB mail, het nadeel hiervan is dat je bij sommige spellen zelfs mensen kan uitnodigen die 't helemaal niet hebben, of een ander spel aan het spelen zijn. Zo kreeg ik wel eens uitnodigen van Rainbow Six terwijl ik met een heel ander spel bezig was of van Oblivion, terwijl die die laatste niet eens heb!

Ik heb de multiplayer van Far Cry niet veel gedaan, dus dat is even giswerk. Zoals gta master 1 het zegt moet je naar het multiplayer menu in Far Cry 2 gaan, en vervolgens onder 'Invites' kijken. Dit alles echter wanneer je het spel zelf hebt. Zoals ik al aan gaf kan het ook zijn dat er geen restrictie is en iedereen kan worden uitgenodigd.

Geplaatst:

je kunt de foto niet openen als je ondertussen ook nog een game speelt, om die foto te openen zul je dus je game moeten afsluiten.

Geplaatst:
Waarschijnlijk in het spel Far Cry zelf. Sommige spellen maken gebruik van het uitnodigen via de XMB mail, het nadeel hiervan is dat je bij sommige spellen zelfs mensen kan uitnodigen die 't helemaal niet hebben, of een ander spel aan het spelen zijn. Zo kreeg ik wel eens uitnodigen van Rainbow Six terwijl ik met een heel ander spel bezig was of van Oblivion, terwijl die die laatste niet eens heb!

Ik heb de multiplayer van Far Cry niet veel gedaan, dus dat is even giswerk. Zoals gta master 1 het zegt moet je naar het multiplayer menu in Far Cry 2 gaan, en vervolgens onder 'Invites' kijken. Dit alles echter wanneer je het spel zelf hebt. Zoals ik al aan gaf kan het ook zijn dat er geen restrictie is en iedereen kan worden uitgenodigd.

ja maar ik heb far cry 2 helemaal niet? ik dacht dat het gewoon het far cry 2 'demotje' was in pshome?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...