Jump to content

Nicole Scherzinger


Miek

Recommended Posts

HernameisNicole.jpg

Welkom in het Nicole Scherzinger topic!

Dit topic volgt het doen en laten van popster Nicole Scherzinger. Alles rond Nicole Scherzinger kan hier worden geplaatst.

NicoleBiografie.jpg

NikkiScherzinger-1.jpg

Nicole (Prescovia Elikolani Valiente –slik-) Scherzinger, je kent haar wel als (ex-?) zangeres van de Pussycat Dolls, geboren op 29 juni 1978 te Honolulu. Ze brak door na haar deelname aan de televisieshow ‘Popstar’.

Wat je misschien niet kent over haar, is haar verhaal, die begint in haar thuisland Hawaii, Kentucky. Haar moeder, een Hawaiiaanse met Russische roots, beviel op haar 18de van haar dochter. Haar vader was een Filipijn.

Toen Nicole nog een baby was, scheidden haar ouders van elkaar. Thuis bij haar familia hadden ze het niet al te breed. De zangeres is haar moeder nog steeds dankbaar voor haar steun. De zangeres groeide verder op en besteedde meer en meer aandacht aan muziek. Rond 2000 liet ze haar studies staan en verzorgde ze de achtergrondvocals van de rockband ‘Days of the new’.

Ze bleef echter niet stilzitten en wist dat ze iets moest doen met haar muzikaal talent. Ze nam deel aan het realityprogramma ‘Popstars’, die op zoek ging naar nieuw, jong talent. Ze schopte het tot de finale en viel in het oog van de groep ‘Edens Crush’, die ook werden ontdekt door het eenzelfde programma. Echter, in 2001, verliet Nicole de band wegens ruzies, en volgens haar de sfeer die niet meer te harden was.

2 jaar later, wanneer ze regelmatig verscheen in spotjes en promotiesongs inzong, kregen de meisjes van de Pussycat Dolls haar in het oog. Ze werd in de internationale popgroep opgenomen en werd wereldberoemd. Plots kende iedereen haar.Ze was het enige groepslid die songs zelf schreef. Ze brachten verschillende nummer 1 hits uit en ze werden in 2008 zelfs gevraagd (met name Nicole Scherzinger) door Ron Fair om de Engelse soundtrack op te nemen voor de film ‘Slumdog Millionaire’.

In 2006 tot op de dag van vandaag wil Nicole het even alleen in de muziekbusiness proberen. Ze verliet de Pussycat Dolls en begon een solocarrière. Ze begon songs te schrijven voor haar debuutalbum met oude vrienden zoals Will.i.am, Timbaland, Kara DioGuardi, Ne-Yo en Pharrell Williams. 100 om precies te zijn, en allemaal opgenomen. Nicole begon songs uit te brengen. Bleek dat de singles niet scoorden en het verliet niet zo vlot als ze zelf had verwacht. Ze stelde haar album uit tot in 2009 en keerde met hangende pootjes terug naar de Pussycat Dolls, omdat ze het succes miste.

Nog even over haar persoonlijke leven: ze had een relatie met de zanger van 311, Nick Hexum. Het stel was zelf een tijdlang verloofd.

In september 2006 had Nicole een korte affaire met 50 cent. Waarom hun flirt eindigde is nog niet duidelijk, maar de halve euro is blijkbaar nog niet helemaal over de breuk. ‘Haar naam is toch miserabel,’ zei hij in een interview. ‘Schizinger of hoe heet ze ook weer? Ze had zichzelf beter een andere naam gegeven. Iets stripperachtig zoals Nicole Nathalie of Nicole Pleasure. Dat past veel beter bij haar!’ Nicoles antwoord? Niets! Ze stort zich op haar carrière en houdt zich niet bezig met het uitschelden van anderen. Ook de relatie met de 9 jaar jongere Talan Torreiro uit ‘Laguna Beach’ liep na 1 jaar op de klippen.

Uiteindelijk vond Nicole de liefde heropnieuw uit en sloot ze F1-wereldkampioen Lewis Hamilton in haar hart rond de tijd van 2008.



NicoleWeetjes-1.jpg

Weetjes rond Nicole Scherzinger. Alles wat je nog niet wist over haar krijgt hier een plaats. Ook oud nieuws word hier tussengesmeten :puh:.



  • Nicole was bijna een Black Eyed Pea! Het had maar een haar gescheeld of niemand had ooit gehoord van Sarah ‘Fergie’ Ferguson. Will.i.am van The Black Eyed Peas vroeg namelijk eerst aan Nicole of zij het vrouwelijk lid van de band wilde worden. Nicole wees het voorstel af omdat ze in het onbekende ‘Edens Crush’ zong. Toch behoudt Nicole nog steeds een connectie met de band. Ze wordt dikwijls gespot met Will.i.am. ‘Puur vriendschappelijk’ aldus Nicole.
  • Zo blijft Nicole fit| 'Diëten is niets voor ons', zegt Nicole. 'We eten 6 maaltijden per dag. Maar nadien gaan we wel fitnessen, hé!'
  • Nicole Scherzinger VS Ryan Gosling?| Nicole Scherzinger heeft lang een zwak gehad voor Ryan Gosling. ‘Ik was gek van hem. Iedereen die hem in ‘The Notebook heeft gezien, weet waarover ik praat. Maar mijn crush was snel over toen ik Ryan in het echt ontmoette. Ik begreep écht niet wat ik ooit in hem had gezien.’
  • Tom Kaulitz flirt met Nicole| Op de afterparty van de MTV Europe Music Awards in München (2007 :puh: ) vertoefde Tom van Tokio Hotel ( :duh: )een hele tijd in het aangename gezelfschap van Nicole. Zij vertelde hem achteraf dat ze snapte wat alle TH-fans in hem zien. ‘Ik vind Tom echt knap’, kwijlde Nicole. ‘Met zijn indringende ogen laat hij vast heel wat meisjesharten smelten. Voor mij is hij nog iets te jong, maar binnen enkele jaren mag hij zeker eens bellen.’ :@
  • Hoe groot is ze?| Met haar 1m65 behoort Nicole best nog tot de grootste meisjes van de klas. Uitgezonderd de topmodellen natuurlijk want die allemaal zijn minstens 10 cm groter.
  • Nicole Scherzinger <3 Lewis Hamilton| Bij de 90ste verjaardag van Nelson Mandela waren Nicole en Lewis samen als koppel aanwezig. Lewis trad dus voor het eerst officieel met Nicole naar buiten.
  • Nicole Scherzinger haat de rijstijl van lief Lewis Hamilton| Nicole haat het om mee te rijden met haar lief en F1 rijder Lewis Hamilton. ‘Ik ben echt bang als ik met hem in de auto zit, zeker als we door de heuvels van LA rijden’, aldus zij.
  • Nicole ouder dan ze beweert| Nicole Scherzinger is een stukje ouder dan ze tot nu toe heeft verkondigd. De zangeres heeft lang volgehouden dat ze slechts 5 jaar ouder is dan haar 23 -jarige vriend Lewis Hamilton, maar nu heeft ze opgebiecht dat ze onlangs haar 30ste verjaardag in stijl heeft gevierd. ‘Een leugentje om bestwil’, zegt ze zelf. Bang om ouder te worden?



NicoleNieuws-1.jpg

Het hotste nieuws over Nicole Scherzinger wordt hier neergezet. Naargelang het nieuws ouder wordt, wordt het geplaatst tussen weetjes.

Nicole is jarig!

NicoleScherzingerjarig.jpg

Nicole werd geboren op 29 juni 1978. Dat wil zeggen dat ze vandaag jarig is! :). Vandaag wordt ze 31 jaar. EEN DIKKE PROFICIAT EN VEEL KUSSEN! ;)

Nicole Scherzinger verlaat Pussycat Dolls



PussycatDolls.jpg

Nicole Scherzinger is uit de Pussycat Dolls gestapt. Althans, dat vermoedt Hollywood-blogger Perez Hilton. Scherzinger zou een solocarrière ambieren en zou haar besluit aankondigen na de huidige tournee van de Dolls.



Geruchten over soloplannen van de 30-jarige Scherzinger ontstonden toen de Dolls-versie van de Indiase hit 'Jai Ho' werd uitgebracht onder de naam 'Pussycat Dolls featuring Nicole Scherzinger'.

Het feit dat Nicole tijdens het Europese luik van de Dolls-tournee de jongste single 'Hush Hush' in haar eentje brengt, bevestigt volgens Hilton de toekomstige solocarrière.

Het platenlabel van de Dolls weigert te reageren. Recent nog liet Nicole weten dat ze een album wil opnemen met haar vriend, Formule 1-rijder Lewis Hamilton. Reactie Miek: haha, dat meen je niet? :O

Bron: Nieuws.be

NicoleItem.jpg

Op onregelmatige tijdsstippen wordt er hier opvallend, interessant materiaal gepost rond Nicole. Dit kan varieren van foto's tot filmpjes, naargelang het 'hot item'. Veel plezier ermee.

This time: de nieuwe videoclip van de song 'Hush Hush' van de Pussycat Dolls.

NicoleLinks-1.jpg

Geïnteresseerd in meer materiaal over Nicole na het lezen van deze OP? Handig om deze even door te nemen. Have fun with it. :)



Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi fanboytopic, dat zeker. :puh: Maar ik ben zelf geen fan.

Overigens: foutjuh.

Hoe groot is ze?| Met haar 1m65 behoort Nicole best nog tot de grootste meisjes van de klas. Uitgezonderd de topmodellen natuurlijk want die allemaal zijn minstens 10 cm groot.

Dummie-topmodels? Maak er 'groter' van en 't klopt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een fout in het forumsysteem. De eerste helf van de OP is in het normale forumfont, terwijl de andere, laatste helft in een kleiner font is. Ik gebruik geen font codes, en toch verschijnt dit. Kan iemand me helpen, aub?!

Ik kende Nicole Scherzinger al, maar eerlijk gezegd vond ik haar toen een slet. Omdat ik haar zag in 'Wait a Minute'. Maar toen zag ik haar tijdens de laatste wedstrijd van het F1 seizoen, in het prille begin van november, toen ze Hamilton aanmoedigde. Ik was meteen verkocht en kon haar niet uit mijn hoofd zetten. Vanaf dan aan is ze mijn enige idool geworden. Er staat een foto van haar op mijn nachtkastje, mijn kamer hangt vol met haar posters. Ik wou gaan naar het PCD concert in Vorst Nationaal, Brussel, maar ik kon niet meer :(. Omdat het te 'duur' was :(.

Nou, nu weten jullie waarom Nicole mijn idool is.

@ Senneken: bedankt ;). Is aangepast

Edit: Problem solved! :)

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...