Jump to content

Nicole Scherzinger


Miek

Recommended Posts

  • 2 weken later...
Pfff :t wel knappe vrouw hoor, maar ze poseert te weinig naakt :puh: Mag wel wat meer hoor :engel:

Ben ik juist blij om. Omdat ze deftig is, zo iemand wil ik.

En Dominator, gelieve dit soort reacties achterwege te laten. In dit topic is geen plaats voor seksuele gevoelens die je koestert voor deze vrouw, maar gewoon hoe je haar vind. Ik koester in ieder geval geen seksuele gevoelens voor haar.

Ik heb in ieder geval nog nooit een stijve gehad van haar...

Bedankt voor je reactie, Claud!

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Pfff :t wel knappe vrouw hoor, maar ze poseert te weinig naakt :puh: Mag wel wat meer hoor :engel:

Ben ik juist blij om. Omdat ze deftig is, zo iemand wil ik.

En Dominator, gelieve dit soort reacties achterwege te laten. In dit topic is geen plaats voor seksuele gevoelens die je koestert voor deze vrouw, maar gewoon hoe je haar vind. Ik koester in ieder geval geen seksuele gevoelens voor haar.

Ik heb in ieder geval nog nooit een stijve gehad van haar...

Bedankt voor je reactie, Claud!

Mooi, ikzelf zou ook iemand liever hebben die op zo'n gebied bescheiden is dan heel open, liever Nicole dan Pamela ofzo :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: Paar bonkjes erbij.

Ze is opzich wel mooi ja, alleen jammer dat bv. bij de Pussycat Dolls, zij juist heel veel in de Clip te zien en te horen is, en de rest een stuk minder, die staan er meer voor de sier :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

NicoleItem.jpg

Op onregelmatige tijdsstippen wordt er hier opvallend, interessant materiaal gepost rond Nicole. Dit kan varieren van foto's tot filmpjes, naargelang het 'hot item'. Veel plezier ermee.

This time: de nieuwe videoclip van de song 'Hush Hush' van de Pussycat Dolls.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Kim Kardashian wil bevrucht worden

Kim Kardashian wil graag een kindje. De 28-jarige beroemdheid kan niet wachten tot ze bevrucht wordt, zo laat ze weten in een interview met Times Live.

"Nu mijn zusje Kourtney een kindje verwacht, begint het bij mij ook te kriebelen", aldus de rondborstige Kim. "Het is zo opwindend." Wie Kim precies moet bevruchten, is niet geheel duidelijk. Volgens de laatste geruchten is ze namelijk momenteel vrijgezel.

06164285.jpg

Ik stel mij kandidaat. Ik denk dat Miek dat ook wel wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Kim Kardashian wil bevrucht worden

Kim Kardashian wil graag een kindje. De 28-jarige beroemdheid kan niet wachten tot ze bevrucht wordt, zo laat ze weten in een interview met Times Live.

"Nu mijn zusje Kourtney een kindje verwacht, begint het bij mij ook te kriebelen", aldus de rondborstige Kim. "Het is zo opwindend." Wie Kim precies moet bevruchten, is niet geheel duidelijk. Volgens de laatste geruchten is ze namelijk momenteel vrijgezel.

*Plaatje*

Ik stel mij kandidaat. Ik denk dat Miek dat ook wel wilt.

Dat gaan over Kim Kardashian, dit over Nicole Scheriznger.

Link to comment
Delen op andere websites

Kim Kardashian wil bevrucht worden

Kim Kardashian wil graag een kindje. De 28-jarige beroemdheid kan niet wachten tot ze bevrucht wordt, zo laat ze weten in een interview met Times Live.

"Nu mijn zusje Kourtney een kindje verwacht, begint het bij mij ook te kriebelen", aldus de rondborstige Kim. "Het is zo opwindend." Wie Kim precies moet bevruchten, is niet geheel duidelijk. Volgens de laatste geruchten is ze namelijk momenteel vrijgezel.

*Plaatje*

Ik stel mij kandidaat. Ik denk dat Miek dat ook wel wilt.

Dat gaan over Kim Kardashian, dit over Nicole Scheriznger.

Fail me

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...