Jump to content

Out of Commission

GTAKevin023

Recommended Posts

Missie Out of Commission

Als ik met m'n motor de lucht in ga en ik hang aan de helicopter dan lukt het me maar niet dat ik erin klim. Er staat op de site en in het spel dat ik op A ( xbox 360 ) moet drukken maar die lul heist zich niet naarboven in die helicopter. Ik donder elke keer naar beneden in het water. Wat moet ik doen?

Bewerkt: door android
Delen op andere websites

Missie Out of Commission

Als ik met m'n motor de lucht in ga en ik hang aan de helicopter dan lukt het me maar niet dat ik erin klim. Er staat op de site en in het spel dat ik op A ( xbox 360 ) moet drukken maar die lul heist zich niet naarboven in die helicopter. Ik donder elke keer naar beneden in het water. Wat moet ik doen?

je moet de hele tijd op A blijven tikken. Als dat niet lukt dan moet je de controller op een harde ondergrond leggen en dan met 2 handen gaan tikken.

Bewerkt: door wupie
Delen op andere websites

Missie Out of Commission

je moet de hele tijd op A blijven tikken. Als dat niet lukt dan moet je de controller op een harde ondergrond leggen en dan met 2 handen gaan tikken.

ik ga het proberen. dank je wel :tu:

Missie Out of Commission

ik ga het proberen. dank je wel :tu:

Gelukt! Thanks maat! :D

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. ;)<<<

Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem op de computer, die sjaak hijst zich er gewoon niet in, hoe hard ik ook op de spacebar ram :N waardoor hij dus wegkomt

Volgensmij moet je ook niet als een idioot gaan buttonbashen, maar met regelmaat op de spatiebalk drukken, dus elke seconde 1 ofzo ;) Zo is het mij volgensmij gelukt :)

Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem op de computer, die sjaak hijst zich er gewoon niet in, hoe hard ik ook op de spacebar ram :N waardoor hij dus wegkomt

Volgensmij moet je ook niet als een idioot gaan buttonbashen, maar met regelmaat op de spatiebalk drukken, dus elke seconde 1 ofzo ;) Zo is het mij volgensmij gelukt :)

het is me al gelukt met 10x per seconde ofzo, (dat me toetsebord nog leeft :schater: )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...