GTAKevin023 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) Missie Out of Commission Als ik met m'n motor de lucht in ga en ik hang aan de helicopter dan lukt het me maar niet dat ik erin klim. Er staat op de site en in het spel dat ik op A ( xbox 360 ) moet drukken maar die lul heist zich niet naarboven in die helicopter. Ik donder elke keer naar beneden in het water. Wat moet ik doen? Bewerkt: 29 juni 2009 door android Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) Missie Out of Commission Als ik met m'n motor de lucht in ga en ik hang aan de helicopter dan lukt het me maar niet dat ik erin klim. Er staat op de site en in het spel dat ik op A ( xbox 360 ) moet drukken maar die lul heist zich niet naarboven in die helicopter. Ik donder elke keer naar beneden in het water. Wat moet ik doen? je moet de hele tijd op A blijven tikken. Als dat niet lukt dan moet je de controller op een harde ondergrond leggen en dan met 2 handen gaan tikken. Bewerkt: 29 juni 2009 door wupie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2009 Missie Out of Commission Als ik met m'n motor de lucht in ga en ik hang aan de helicopter dan lukt het me maar niet dat ik erin klim. Er staat op de site en in het spel dat ik op A ( xbox 360 ) moet drukken maar die lul heist zich niet naarboven in die helicopter. Ik donder elke keer naar beneden in het water. Wat moet ik doen? je moet de hele tijd op A blijven tikken. Als dat niet lukt dan moet je de controller op een harde ondergrond leggen en dan met 2 handen gaan tikken. ik ga het proberen. dank je wel Missie Out of Commission Als ik met m'n motor de lucht in ga en ik hang aan de helicopter dan lukt het me maar niet dat ik erin klim. Er staat op de site en in het spel dat ik op A ( xbox 360 ) moet drukken maar die lul heist zich niet naarboven in die helicopter. Ik donder elke keer naar beneden in het water. Wat moet ik doen? je moet de hele tijd op A blijven tikken. Als dat niet lukt dan moet je de controller op een harde ondergrond leggen en dan met 2 handen gaan tikken. ik ga het proberen. dank je wel Gelukt! Thanks maat! >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blauwbek Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Ik heb hetzelfde probleem op de computer, die sjaak hijst zich er gewoon niet in, hoe hard ik ook op de spacebar ram waardoor hij dus wegkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Ik heb hetzelfde probleem op de computer, die sjaak hijst zich er gewoon niet in, hoe hard ik ook op de spacebar ram waardoor hij dus wegkomt Volgensmij moet je ook niet als een idioot gaan buttonbashen, maar met regelmaat op de spatiebalk drukken, dus elke seconde 1 ofzo Zo is het mij volgensmij gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blauwbek Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Ik heb hetzelfde probleem op de computer, die sjaak hijst zich er gewoon niet in, hoe hard ik ook op de spacebar ram waardoor hij dus wegkomt Volgensmij moet je ook niet als een idioot gaan buttonbashen, maar met regelmaat op de spatiebalk drukken, dus elke seconde 1 ofzo Zo is het mij volgensmij gelukt het is me al gelukt met 10x per seconde ofzo, (dat me toetsebord nog leeft ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 die 'lul' ? ik voel frustratie..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blauwbek Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 die 'lul' ? ik voel frustratie..... dat zie ik niet staan hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 nogal ingewikkelde missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.