pascal.nijhuis Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Hallo sinds kort doet mijn psp heel raar hij wil geen umd meet lezen en maakt dn ook een heel raar geluid:S Maar zou sonny dat dan wel garanderen duss garantie heb ik nog dusss Maar zou ik dan naar de winkel kunnen gaan en zeggen van mijn psp umd leest niet meer. Hopelijk krijg ik dan een nieuwe maar weet niet zeker denk dat lens stuk is Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) Hallo sinds kort doet mijn psp heel raar hij wil geen umd meet lezen en maakt dn ook een heel raar geluid:SMaar zou sonny dat dan wel garanderen duss garantie heb ik nog dusss Maar zou ik dan naar de winkel kunnen gaan en zeggen van mijn psp umd leest niet meer. Hopelijk krijg ik dan een nieuwe maar weet niet zeker denk dat lens stuk is Als er garantie op zit, gewoon mee terug gaan. Bewerkt: 29 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
RoL0 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Hallo sinds kort doet mijn psp heel raar hij wil geen umd meet lezen en maakt dn ook een heel raar geluid:SMaar zou sonny dat dan wel garanderen duss garantie heb ik nog dusss Maar zou ik dan naar de winkel kunnen gaan en zeggen van mijn psp umd leest niet meer. Hopelijk krijg ik dan een nieuwe maar weet niet zeker denk dat lens stuk is Is het niet zo dat het plastic van je UMD is losgeschoten? Had ik ook, en dat maakt ook zon lawaai. Probeer andere UMD's dus eens (als je dat nog niet gedaan hebt). Anders maak gewoon lekker gebruik van die garantie van Sony, die is er ook niet voor niks! RoL0 Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.