Jump to content

[Videotut] Bugloze colission models maken in SketchUp


Puma

Recommended Posts

Ik heb een videotutorial opgenomen over hoe je in SketchUp het best bugloze colission models kunt maken. Deze video is echter in het Engels. Dit heb ik gedaan, omdat ik het dan ook op andere fora zoals Gtaforums.com kan posten (jullie zijn niet de enigen die er behoefte aan hebben).

Let verder niet te erg op m'n té overduidelijk aanwezige Nederlandse accent :7:7:7 ... Zorg wel dat je 'm in "High Quality" kijkt.

Een klein detail dat ik ben vergeten te vertellen, is dat het niet uitmaakt hoe de faces gedraaid zitten. Blauw of beige, onzichtbaar of zichtbaar ingame: het maakt niet uit, omdat de colission sowieso onzichtbaar is.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Puma, je had beter 'eh eh eh eh eh eh' Tekst kunnen gebruiken in plaats van speech ;) 'Eh eh eh eh eh', maar, 'eh eh eh' 'eeuhm' Verder goede tu-t-u-tutorial hoor :) 'Eeh', duidelijk uitgelegd.

'Eeh', juist :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem gezien op GTAforums :puh: Vind wel goede tutorial ga het een keer gebruiken als ik het runescape kasteel na ga maken ^^

KUTGW :bier:

EDIT: Ik deed dit btw ook voor mijn Trackmania alleen ik maakte geen groepen. Dus het bestand was zo groot geworden dat je van een bepaald zicht het object niet meer zag ^^ En ik had een paar ontzichtbare muren maar hopelijk helpt dit me en word me nieuwe baan 'Tha Bomb' :)

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...