Jump to content

Prototype VS inFamous

Prototype VS inFamous  

22 leden hebben gestemd

1. 1. Welke kies jij?

• Prototype
      13
    • inFamous
      5
    • Allebei
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Op dit moment, Prototype, omdat ik deze game heb en dat hij wel leuk is, Infamous heb ik (nog) niet gekocht.

Trouwens, hier was al een topic over: KLIK

Dus je kan beter verder gaan in dat topic.

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:

Ik kies voor inFamous. Ik ga hem deze week ongeveer kopen. Morgen laatste schooldag!!! :dans:

De superkrachten van inFamous spreken mij meer aan dan die van Prototype. Voor mijn gevoel is inFamous ook iets langzamer en daar houd ik wel van. Verbeter me als ik het fout heb, maar ik heb Prototype nog nooit gespeeld, weet iemand eigenlijk of hier nog een demo van komt op PSN?

@stanboy 96 hierboven: volgens reviews die ik heb gezien schijnt er erg veel te doen te zijn in inFamous. Ook hoorde ik mensen zeggen dat ze 10 uur bezig waren met de story-line, maar dat hangt natuurlijk ook af of je een beetje kan gamen. ^_^

paul007

Geplaatst:
@stanboy 96 hierboven: volgens reviews die ik heb gezien schijnt er erg veel te doen te zijn in inFamous. Ook hoorde ik mensen zeggen dat ze 10 uur bezig waren met de story-line, maar dat hangt natuurlijk ook af of je een beetje kan gamen. ^_^

paul007

Ja maar je moet denken dat is maar een kant, je kunt ook nog de andere kant op gaan.

Geplaatst:

paul007

Ja maar je moet denken dat is maar een kant, je kunt ook nog de andere kant op gaan.

Idd, je kan de mensen helpen of tegen ze werken. Wat je doet beïnvloedt het verhaallijn van inFamous. :)

Geplaatst:

InFamous (heb hem zelf) leuke verhaal lijn en leuk dat je kunt kiezen om goed of slecht te zijn. verder reageren de mensen ook leuk tegen je als je goed bent. misschein spoiler. ze vragen je hulp als je mensen moet genezen of iemand in de val zit. en ze helpen je ook mee om vijanden te bestrijden. dat is mooi om te zien. daarom heb ik gekozen voor inFamous

Geplaatst:
InFamous (heb hem zelf) leuke verhaal lijn en leuk dat je kunt kiezen om goed of slecht te zijn. verder reageren de mensen ook leuk tegen je als je goed bent. misschein spoiler. ze vragen je hulp als je mensen moet genezen of iemand in de val zit. en ze helpen je ook mee om vijanden te bestrijden. dat is mooi om te zien. daarom heb ik gekozen voor inFamous

Alles vind ik goed aan inFamous, behalve dat Nederlands. Er zit helemaal geen ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) in. ''Euh... trein stopt.'' :7

Geplaatst: (bewerkt)
Alles vind ik goed aan inFamous, behalve dat Nederlands. Er zit helemaal geen ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) in. ''Euh... trein stopt.'' :7

Hahaha! Je moet hem ook niet met Nederlandse taal spelen, dan klinkt het net als een tekenfilm voor 5-jarigen. Hoewel ik de voice-acting van die ene Zeke in het Engels ook wel een beetje vaag vind klinken.

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

Hahaha! Je moet hem ook niet met Nederlandse taal spelen, dan klinkt het net als een tekenfilm voor 5-jarigen. Hoewel ik de voice-acting van die ene Zeke in het Engels ook wel een beetje vaag vind klinken.

Ja, echt he. Volgens mij zijn het ook 5-jarigen. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...