cavorpa Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 als ik een paar data's wil branden dan begint me laptop naar paar seconden te crashen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Welk brandprogramma gebruik je? Nero Burning rom vind ik zelf een uitstekende, probeer eens of het hiermee wel lukt. Reageren
cavorpa Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Welk brandprogramma gebruik je? Nero Burning rom vind ik zelf een uitstekende, probeer eens of het hiermee wel lukt. ik gebruik nero ultra edition als ik een paar bestanden van me laptop wilt branden dan gaat het bij 10 procent ofzo crashen Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Vreemd. Prbeer eens een bestand naar de harde schijf te "branden" (ISO file maken) als je computer dan ook crasht ligt de fout bij Nero. Je zou ook nog via Windows zelf kunnen proberen te branden, dit kan via de Windows verkenner. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Kijk eens even hoe erg heet je CPU is tijdens het branden. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 CPU oververhitting? Zou kunnen, maar lijkt me toch een beetje vergezocht: de processor hoeft toch niet zoveel te doen tijdens een brandproces? Reageren
cavorpa Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) CPU oververhitting? Zou kunnen, maar lijkt me toch een beetje vergezocht: de processor hoeft toch niet zoveel te doen tijdens een brandproces? het licht aan me wondows ik heb nu linux op me laptop daar lukt branden wel maar ik kan geen dingetjes instaleren zoals limewire Bewerkt: 13 juli 2009 door cavorpa Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Wat lukt er dan niet als je limewire wilt downloaden? Reageren
cavorpa Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Wat lukt er dan niet als je limewire wilt downloaden? bij linux ubuntu kan ik niet lime wire instaleren Reageren
FerryN Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Linux is een heel ander besturingssysteem, je hebt andere installers hebben mocht dat programma Linux ondersteunen. Daarnaast, je kunt voor Windows 'IMG Burn' gebruiken, zeer fijn, en gratis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.