Jump to content

Dé game van het najaar van 2009!

Topper van het najaar 2009  

80 leden hebben gestemd

1. 1. Jouw Mening!!

• Modern Warfare 2
      36
    • Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
      7
    • MAG
      2
    • Uncharted 2
      11
    • God of War 3
      2
    • Assasins Creed 2
      9
    • Bioshock 2
      2
    • Er komt voor mij geen goede game uit in het najaar, die komt pas in 2010 uit.
      5
    • Er komt voor mij geen goede game uit in het najaar, die is al uit.
      3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey allemaal,

Ik vroeg mij af wat jullie dé game van het najaar vinden, en daarom heb ik dit topic gemaakt, dus stem op je favoriet maar zet ook in een post wáárom je er op hebt gestemd. Als ik een belangrijke game in het lijstje vergeten heb, moet je het ook even zeggen.

Stanboy96 :cya:

Bewerkt: door stanboy96
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Stan

4

• Dakendak

3

• Reinier93

2

• Visser23

2

Geplaatst:

Mijn mening is Modern Warfare 2, omdat dit de opvolger is van een hele goede game. En de beelden die ik heb gezien en de gameplay zagen er gewoon goed uit. Natuurlijk zou ik het liefste op alle games in het lijstje stemmen, want ik vind ze allemaal SUPERGOED, maarja, ik kan maar op 1tje, en daarom kies ik Modern Warfare 2.

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:

Ik zit te twijfelen tussen MW2 en MAG.

Ik denk MW2 omdat dat gewoon een hele goede game wordt maar MAG die heeft een online multiplayer van 256 man en dat is nog nooit in een shooter gebeurd dus het zal een nek aan nek race zijn voor die 2 voor mij dan.

Geplaatst:

Heb Uncharted gestemt. De E3 demo zag er ontzettend gaaf uit. En Modern Warfare 2 lijkt me een tegenvaller te worden.

Geplaatst:

eigenlijk meerdere, ik kijk zowel uit naar mw2 als ac2 , opf2 lijkt me ook leuk. Ik kijk ook uit naar Mafia 2 , maja die komt pas in 2010 uit

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gestemd op ''Operation Flashpoint 2: Dragon Rising'', omdat ik na de screenshots en de trailers van de game heel erg onder de indruk was. Ook spreekt de open wereld en de graphics mij wel aan, 220km² is niet niks...

Ik wilden eerst op ''Modern Warfare 2'' stemmen, maar ik denk dat hij niet veel verandering gaat brengen t.o.v Call of Duty 4: Modern Warfare. Maar dat neemt niet weg dat deze game niet in mijn verzameling komt. Zo slecht is hij nou ook niet weer.

Bewerkt: door FireFighter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...