Jump to content

Dé game van het najaar van 2009!

Topper van het najaar 2009  

80 leden hebben gestemd

1. 1. Jouw Mening!!

• Modern Warfare 2
      36
    • Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
      7
    • MAG
      2
    • Uncharted 2
      11
    • God of War 3
      2
    • Assasins Creed 2
      9
    • Bioshock 2
      2
    • Er komt voor mij geen goede game uit in het najaar, die komt pas in 2010 uit.
      5
    • Er komt voor mij geen goede game uit in het najaar, die is al uit.
      3

Recommended Posts

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Stan

4

• Dakendak

3

• Reinier93

2

• Visser23

2

Geplaatst:
Call of Duty: Modern Warfare 2 ongetwijfeld! :)

Zeker weten. ^_^

Maar de nieuwe uitbreiding van GTA: IV zal zeker ook goed worden.

Geplaatst:

Voor mij is het Operation Flashpoint. Ik volg het nieuws van deze game, heb screenshots gezien en de trailer. Het spreekt mij erg aan, en de andere games helaas niet. Dit spel is weer eens wat anders voor mij. Dit heeft een groot gebied in bezit, en er zijn dus niet van die maps waar je persé iets moet doen. Lekker free-roamen om het zo maar te zeggen :) Het ziet er erg goed uit terwijl vele mensen niet echt onder de indruk zijn van deze game. Toch veranderen ze mijn mening niet, ik heb de game namelijk al besteld. Nu wachten tot 8 oktober en dan kan ik hem ophalen :)

Daarnaast snap ik de poll niet helemaal. Er staan allemaal actiespellen in, terwijl Fifa 10 en/of PES 10 toch ook topgames zijn hoor. Fifa 10 heb ik onder tussen dus ook al besteld, deze kan ik dus op 1 oktober ophalen. Ook dit volg ik al een hele tijd. Gezien de nieuwtjes verschilt Fifa 10 erg veel van Fifa 09, wat voor mij zeker een topgame moet zijn als dat waar is. Je kan veel meer, en spelers zijn slimmer geworden. Daarom snap ik eerlijk gezegd ook niet waarom deze game niet in de poll staat. Hij hoort er absoluut bij.

• 2 weken later...
Geplaatst:

God of War III, puur omdat ik zelf God of War II heb en het echt een geweldig spel is, wat ik natuurlijk ook weer verwacht van III. Ik hoor vaak iemand zeggen als dat GoW een goede reeks is, daarom ook dit.

Geplaatst:

Waarom staan hier alleen schiet/vechtspellen in, of iig geweldspellen? De game waar ik nu écht op wacht, dat is Gran Turismo 5 ;l

Geplaatst:
Waarom staan hier alleen schiet/vechtspellen in, of iig geweldspellen? De game waar ik nu écht op wacht, dat is Gran Turismo 5 ;l

Was ik al vergeten :7

Ik wacht nu toch tot mijn broer een PS3 gaat kopen :7

Geplaatst: (bewerkt)

Nou , jah , waarom staat Assassin's Creed : Bloodlines er niet bij ?

Sorry voor de dubbelpost , maar anders kijkt niemand er naar ...

Bewerkt: door Dakendak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...