Donald-Duck Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb nfs prostreet en ik ben ondertussen aangekomen bij de wheelies, maar hoe doe ik dat. Om te dragracen heb ik de ford shelby gt500 met 682pk waarvan ik denk dat het toch wel genoeg moet zijn. Maar moet je nog speciale knoppen ofzo indrukken, want bij mij rijdt hij gewoon rechtdoor zonder ook maar enig teken van een wheelie. Ik heb het spel op de ps2. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Huh, hoezo. Er staat niks bij van wheelies, want volgens mij gaat het allemaal vanzelf als je auto maar goed is, maar de dingen die ik op internet lees, daar voldoet mijn auto wel aan. Dus ik snap er niks meer van. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Je moet dan je GT500 tot het maximum in perfomance tunen. Alles level 4 dus. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 En dan moet je vol gas geven bij de start. Zo maakte ik altijd weelies. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 En dan moet je vol gas geven bij de start. Zo maakte ik altijd weelies. Ja, als je het goed doet staat er bovenaan: Perfect Geschakeld. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ik had hier een Pagani Zonda F voor , dat ging lekker, die moest ik niet eens opdrijven om te laten wheeliën. Maar ja, echt realistisch is het niet he, om met een Zonda te wheeliën, nu heb ik een 350Z, maar die zwalpt en crasht . Reageren
Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik had een Pontiac GTO, met de beste van de beste onderdelen, daar haalde ik maximaal 406 meter mee. Alleen is mijn PS2 kapot. Reageren
Indycar series Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ik heb hiervoor de Ford GT gebruikt, in de speciale oranje/blauw Gulf kleuren. Dan moet je alles optunen tot level 4(In ieder geval de performance parts). Je hoeft alleen genoeg toeren te maken bij de start, en dan moet het goed lukken. Ik zou het wel eerst even uitproberen zonder tegenstanders zodat je kunt wennen. Dan zou het moeten lukken. Veel succes met de wheelies. BTW, Als je die wheelie wedstrijd voor het eerst doet, zullen je tegenstanders met veel moeite net 100 meter kunnen doen in 1 wheelie. Pas later krijg je het er moeilijker mee. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Ik had een dodge charger... Alles gewoon van het hoogste level.. spoiler 114 erop.. Geen grootte van je boddykit/spoiler aanpassen! En dan gewoon gas geven.. Ik startte mijn auto deed een wheelie en verder allen schakelen mijn langste afstand was 409 m. Dat is dus de hele baan.. dan win je gewoon altijd! EDIT: Mijn auto is nu weg Ik had patch geinstalld en kon geen (Goeie) cheats gebuiken... Dus dat werd mijn harde schijf formatteren..... @hieronder.. Bedankt.. ik had weer en nieuwe wheelie car gebouwd. maar was de manier van schakeleejrndglmf n\p'n ach laat ook maar Bewerkt: 18 juli 2009 door j0uk3 Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 En de auto instellen zodat hij snel schakelt, en wat nitro. Dan doe je met gemak de hele baan. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Je moet gewoon een Oude Amerikaanse MUSCLE car nemen zoals de charger of selby. tune hem tot het maximum zet de eerste 3 versnellingen dichter bij elkaar (Meer koppel) Zet de vering wat hoger en stijver. Hier is de cheat die je de exclusieve Niveau 4 haalt van performence: unlockallthings Reageren
Wienish Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik haalde de volle 400 meter met een karretje, was ook een oude musclecar. Die wheelie gaat toch echt zo goed als vanzelf, tenzij je die opties van motorische tuning wel heel slecht hebt afgesteld. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Je moet de Pontiac van de Speed-King gebruiken. En dan gebruiken voor Wheelies. Aangezien je alle onderdelen van level 4 hebt. Je moet gewoon steeds Perfect tot Goed schakelen en als hij drijgt naar beneden te vallen moet je je nitro inzetten. Ik haalde een keer hiermee 1062 M" Edit: maak de achterbanden wat groter als de voorwielen. Zet ook alle kracht op de achter wielen Bewerkt: 15 augustus 2009 door Eddie Low Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) foutje,verkeerd topic. Bewerkt: 20 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.