j0uk3 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Je moet de Pontiac van de Speed-King gebruiken.En dan gebruiken voor Wheelies. Aangezien je alle onderdelen van level 4 hebt. Je moet gewoon steeds Perfect tot Goed schakelen en als hij drijgt naar beneden te vallen moet je je nitro inzetten. Ik haalde een keer hiermee 1062 M" Edit: maak de achterbanden wat groter als de voorwielen. Zet ook alle kracht op de achter wielen ja dankje maar ik heb al mijn corvette voor wheelies,maar die gebruik ik ook voor gewone drag races dus ik ga niks aan die wielen doen want nu versla ik ook wel iedereen(heb trouwens alle racedage al gedomineerd)dus hij is al goed. oja enne die wagens van de kings heb ik allemaal al verkocht want mijn wagens waren veel beter op die gebieden. Hoe haal je 1062 m? Ik doe altijd de hele baan en dat is ongvr 410 meters. Heb elke wheelie wedstrijd al gedaanen geownt Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Je moet de Pontiac van de Speed-King gebruiken.En dan gebruiken voor Wheelies. Aangezien je alle onderdelen van level 4 hebt. Je moet gewoon steeds Perfect tot Goed schakelen en als hij drijgt naar beneden te vallen moet je je nitro inzetten. Ik haalde een keer hiermee 1062 M" Edit: maak de achterbanden wat groter als de voorwielen. Zet ook alle kracht op de achter wielen ja dankje maar ik heb al mijn corvette voor wheelies,maar die gebruik ik ook voor gewone drag races dus ik ga niks aan die wielen doen want nu versla ik ook wel iedereen(heb trouwens alle racedage al gedomineerd)dus hij is al goed. oja enne die wagens van de kings heb ik allemaal al verkocht want mijn wagens waren veel beter op die gebieden. Hoe haal je 1062 m? Ik doe altijd de hele baan en dat is ongvr 410 meters. Heb elke wheelie wedstrijd al gedaanen geownt Was een typfoutje ik bedoelde 362 M Reageren
xtreme11 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Ik heb nfs prostreet en ik ben ondertussen aangekomen bij de wheelies, maar hoe doe ik dat. Om te dragracen heb ik de ford shelby gt500 met 682pk waarvan ik denk dat het toch wel genoeg moet zijn. Maar moet je nog speciale knoppen ofzo indrukken, want bij mij rijdt hij gewoon rechtdoor zonder ook maar enig teken van een wheelie. Ik heb het spel op de ps2. ik hadop mijn xbox 360 een pontiac gto (dnk de 2004 gto) daar lv 4 parts op gezet en had 1011pk en ging 403kmh maar ik vern**kte mijn savegame en wiste mijn save Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 *Bump* Ik heb dit spel maar weer een geïnstalleerd maar ik heb een probleem. Ik speel het nu met de logitech g27 stuur maar het spel reageerd niet goed op het sturen. Ik moet voor de meest simpele bochten mn stuur helemaal rond draaien dus de steering sensitivity staat veel te laag maar er is geen optie in het spel om dat aan te passen. Nu voelt het in de bochten dus alsof ik een vrachtwagen aan het sturen ben ofzo en kan als helemaal geen scherpe bochten nemen. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen of speelt echt niemand het spel meer? Op google kwam ik ook vrijwel niks tegen hierover. Reageren
Wooods Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 *Bump* Ik heb dit spel maar weer een geïnstalleerd maar ik heb een probleem. Ik speel het nu met de logitech g27 stuur maar het spel reageerd niet goed op het sturen. Ik moet voor de meest simpele bochten mn stuur helemaal rond draaien dus de steering sensitivity staat veel te laag maar er is geen optie in het spel om dat aan te passen. Nu voelt het in de bochten dus alsof ik een vrachtwagen aan het sturen ben ofzo en kan als helemaal geen scherpe bochten nemen. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen of speelt echt niemand het spel meer? Op google kwam ik ook vrijwel niks tegen hierover. Ik weet niet of dit helpt. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 *Bump* Ik heb dit spel maar weer een geïnstalleerd maar ik heb een probleem. Ik speel het nu met de logitech g27 stuur maar het spel reageerd niet goed op het sturen. Ik moet voor de meest simpele bochten mn stuur helemaal rond draaien dus de steering sensitivity staat veel te laag maar er is geen optie in het spel om dat aan te passen. Nu voelt het in de bochten dus alsof ik een vrachtwagen aan het sturen ben ofzo en kan als helemaal geen scherpe bochten nemen. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen of speelt echt niemand het spel meer? Op google kwam ik ook vrijwel niks tegen hierover. Logitech Gaming Profiler downloaden en je stuurhoek verminderen, denk dat Pro street dan geen grote stuurhoek ondersteunt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Ik heb het al opgelost. Op een of andere manier doet de G27 met Prostreet raar als er ook een xbox controller in de andere USB poort zit dus toen ik die eruit haalde was de steering sensitivity wel goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.