.Maze. Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 wat vindt je leuker de Fifa serie of de PES Serie Mijn vraag is of je de Fifa serie of de Pro Evolution Soccer serie leuker vindt. Ik kies zelf voor PES :lol:
Stino Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Ik heb voor PES gekozen, omdat ik die veel bter vind spelen, je moet ook zelf mikken op doel, bij FIFA als je dan schiet gaat hij automatich naar een rechting <_<
gtafanscott Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Ik kies toch voor de fifa serie. Door de echter club spelers etc.
Tim14 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 PES, zonder twijfel.. bij Fifa zijn alle goals hetzelfde. Bij PES moet je altijd een geschikt moment zoeken om te scoren en bij Fifa lukt dat altijd maar bij bepaalde plekken. Bovendien is PES veel en veel realistischer bijvoorbeeld als je je voor komt gaat de tegenstander veel beter spelen. Kijk maar op wat voetbalgames-fora, dan zie je dat het meerendeel er over eens is dat PES een betere game is.. Wie zegt dat PES te weinig licenties heeft raad ik the wolff patch aan, dan is alles precies het zelfde als bij FiFa.
Mania-92 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 PES, zonder twijfel.. bij Fifa zijn alle goals hetzelfde.Bij PES moet je altijd een geschikt moment zoeken om te scoren en bij Fifa lukt dat altijd maar bij bepaalde plekken. Bovendien is PES veel en veel realistischer bijvoorbeeld als je je voor komt gaat de tegenstander veel beter spelen. Kijk maar op wat voetbalgames-fora, dan zie je dat het meerendeel er over eens is dat PES een betere game is.. Wie zegt dat PES te weinig licenties heeft raad ik the wolff patch aan, dan is alles precies het zelfde als bij FiFa. Is die wolff patch van konami?
Tim14 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 PES, zonder twijfel.. bij Fifa zijn alle goals hetzelfde.Bij PES moet je altijd een geschikt moment zoeken om te scoren en bij Fifa lukt dat altijd maar bij bepaalde plekken. Bovendien is PES veel en veel realistischer bijvoorbeeld als je je voor komt gaat de tegenstander veel beter spelen. Kijk maar op wat voetbalgames-fora, dan zie je dat het meerendeel er over eens is dat PES een betere game is.. Wie zegt dat PES te weinig licenties heeft raad ik the wolff patch aan, dan is alles precies het zelfde als bij FiFa. Is die wolff patch van konami? Dat weet ik zo niet.. moet je even op google zoeken..
Synchro Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Ik ben er zeker van PRO Evolution Soccer. Al de Fifa Serie's bijna het zelfde :blink: Bij PES kan je veel meer bewegen en meer dribbelen.
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Pes vind ik stom ik vind het maar zwak dat iedereen stemt voor PES
.Maze. Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 waarom? het is een veel beter spel, oke FIFA heeft meer licencies maar bij PES is het voetballen veel leuker
The Outlaw Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 FIFA.. ik ga hier in mee. met de Pes series heb ik niet zo veel weet echt niet hoe die dingen werken, met de FIfa ben ik al vanaf me 10 bekend
Recommended Posts