Jump to content

Fifa serie of de PES Serie

Fifa serie of de PES Serie  

1. 1. Fifa serie of de PES Serie

• FIFA
      12
    • PES
      16

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet PES een kans geven, meeste mensen vinden Fifa leuk nadat ze het al de eerste keer gespeeld hebben..

Als iemand PES voor de eerste keer speelt lijkt het saai, maar als je het vaker doet, is PES veel verslavender als Fifa..

Het zal echt niet lang meer duren dat Fifa van de troon word geslagen door PES want de echte kenner vind PES gewoon beter :)

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

4

• .Maze.

3

• Arjen

2

• Stino

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
.. meeste mensen vinden Fifa leuk nadat ze het al de eerste keer gespeeld hebben..

Dat is het dus juist, als ik het voor de eerste keer speel, moet ik het leuk gevonden hebben. Anders koop ik het spel niet. Ik heb FIFA'98 hier nog liggen, echt lachen spel. Daar is het veld ongeveer 10x10 meter. :lol:

Geplaatst:

PES, is simpeler en ik vind dat ie gewoon lekkerder speelt..

FIFA heeft dan wel alle licentsies enzo en dat is ook wel weer vet maar om toch echt even een lekker potje te voetballen op de PS2, kies ik voor PES ;)

Geplaatst:

Geef mij maar de PES, PES vind ik zelf wat lekkerder spelen.

Fifa vind ik maar een beetje hetzelfde, en zo sloom.

Geplaatst:

Ik snap dat er veel FIFA kiezen, omdat er al tig delen van uit zijn, en PES werd eigenlijk bij meer mensen bekend bij deel 3

Geplaatst:
FIFA, want PES heb ik nooit gespeeld! :lol:

zal ik zeker een keer doen het is een echte aanrader. het speelt veel lekkerder als FIFA :)

Geplaatst:
FIFA, want PES heb ik nooit gespeeld! :lol:

zal ik zeker een keer doen het is een echte aanrader. het speelt veel lekkerder als FIFA :)

Idd, de meeste zijn Fifa gewend.. PES moet je even bij inkomen, dan is dat ook veel leuker..

Ik vond Fifa een paar maanden geleden ook nog leuker dan PES.

Geplaatst:

ik kies toch voor fifa

ik vind PES niet echt speciaal maar dat komt

vast en zeker omdat ik fifa gewend ben

Geplaatst:

ik vind fifa mooier enzo want bij pes4 heb je bijvoorbeeld zlatan ibrahimovic die heet zlatan <_<

maar ik vind pes veeeeeel lekkerder spelen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

PES4 is veel beter dan Fifa, vooral Fifa 2005 is bagger. PES4 is daarintegen veel beter dan PES3, meer licenties enzo :)

Bewerkt: door JaSzA
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Pro Evolution Soccer en fifa zijn wel leuk maar meer fifa voor miij

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

pes natuurlijk speel pes op ps1 fifa ook ps1 dan merk je het verschil :lol:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...