Soulreaver Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Voor mij is het een moeilijke vraag Zit vaak op CRRPG maar af en toe doelloos stunten is ook wel leuk, GEEF JULLIE MENING MAAR Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Zonder enige twijfel (Spark's) Protect the Prime Minister, maar daar zit bijna nooit iemand im Dus nu zit ik vaak in Protect the President, die vind ik iets minder leuk Reageren
Fedmas Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) Zonder Twijfel.. CooooooooooooooveSight @Hieronder:Owja, eeh, een Server, soort Sims, alleen dan moet je 1 goser besturen. Bewerkt: 29 juni 2009 door Fedmas Reageren
Soulreaver Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 zeg aub wat voor servers het zijn Reageren
Bayside Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Covesight ofcourse -Je kan huizen/auto's kopen -Geen wapens -Je kan werken (simpele pizzamissies enz.) -Plezier hebben -In het weekend commands aan, dat je spelletjes (denk aan Deathmatch achtige dingen) met elkaar kan doen -Het word constant uitgebreid, zo komt er binnenkort een pretpark Reageren
wupie Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik vind Mini missies wel leuk. Je moet dan hele grappige dingen doen als kom met zo veel mogelijk mensen een basis binnen, maar die wordt dan wel weer verdedigd door de andere partij. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Mensen aub leer lezen wat voor SERVERS ZIJN HET Cops robbers Roleplay stunt etc Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Persoonlijk vond ik Roleplay altijd leuk, maar tegenwoordig vind ik Freeroam toch net iets leuker. Reageren
wupie Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ik ga dan voor de roleplay, dat vind ik wel grappig. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Uhhhm, ik kies toch voor stunt &drifting servers, alleen heb ik het nog niet echt onder de knie Reageren
vice Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 RPG vind ik leuk maar er mag van mij ook wel wat Stunt in zitten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik zit op een server met: Freeroam+Drive+Fly+Stunt Ik vind die gewoon geweldig, zit heel veel in. Reageren
noob-in-gta Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 ik speelde rp maar kon het niet goed dus deed ik stunten dat werd saai en nu ben ik nog altijd naar perfecte server aant zoeken Reageren
Traser Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 HostName: Argonath RPG - 0.2X RS4 Address: * Players: 68 / 125 Ping: 26 Mode: Rock Stars RPG 4.0 Map: San Andreas IP Op aanvraag Soort : RPG = Real life. Commands : Ja, heel veel Taal : Engels Jobs : Cop, medic, hooker, en nog veel meer Auto's : Heel veel Ik ben Admin op deze server, de server staat in de SA:MP Official lijst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.