Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Whahaha vet!! Puma en Cleo 3 en Animaties = Ownage :tu:

Ziet er echt vet uit man!

EDIT: Maak een hele vogel Ped en als je op die pickup gaat staan dat je dan een vogel bent :puh:

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

Er komt telkens te staan als ik heb probeer te openen 'Dat er een fout is opgetreden'. Kan je misschien de teaser ergens ten download stellen?

Geplaatst:

Ehm.. Niet nu op dit moment. Wat je wel kunt proberen, is het rechtstreeks in Windows Media Player te openen. Rechtermuisknop op de link in de eerste post > Snelkoppeling kopiëren. In Media Player ga je via het menu > Bestand > URL Openen... > Ctrl+V (plakken) en "OK". Nu opent Media Player de video in het programma zelf. Omdat het bestand 15 mb is en Media Player de video nu streamt, zul je een kleine minuut moeten wachten totdat de video geladen is.

Geplaatst:

Ik had m al getest :puh: het maakt jetpack vliegen veel leuker :D

PS: je kunt binnenkort iets heel vets verwachten van puma en mij

Geplaatst:

WOW, dit is echt funny ^^

alleen die flammetjes nog weg, en de animatie iets minder snel, en hij is ready to go ^^

Geplaatst:

Heel, heel , heel erg nice, zo'n kwaliteit animations zie je niet veel, ik zou je graag TF2 zien modden :puh:

Als ie' uitkomt, download ik hem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...