Soulreaver Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Wie heeft dit probleem ook: Als je een LBP skin download via ps store en daarna installeert dat je het nergens meer kan vinden, ook in de pod als je naar Downloadable contents gaat dat hij aangeeft dat er geen zijn. ik baal hier verschrikkelijk van aangezien ik later level packs en skins wil doenloaden Heb nu de gratis skins gedownload Reageren
.Stan Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Normaal als je het download installeerd hij het meteen erna, en als je dan naar je poppit gaat, staan de pakjes gewoon tussen de andere kleren. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Normaal als je het download installeerd hij het meteen erna, en als je dan naar je poppit gaat, staan de pakjes gewoon tussen de andere kleren. Nee ze staan er niet tussen, maar bij mijn hardware staat wel dat er DLC's in mijn systeem staan Reageren
Dexist Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Normaal als je het download installeerd hij het meteen erna, en als je dan naar je poppit gaat, staan de pakjes gewoon tussen de andere kleren. Nee ze staan er niet tussen, maar bij mijn hardware staat wel dat er DLC's in mijn systeem staan ben je aangemeld op het ps3 network als je lbp gaat spelen? want het kan zijn dat je eeerst nog eens moet updaten Reageren
Soulreaver Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Normaal als je het download installeerd hij het meteen erna, en als je dan naar je poppit gaat, staan de pakjes gewoon tussen de andere kleren. Nee ze staan er niet tussen, maar bij mijn hardware staat wel dat er DLC's in mijn systeem staan ben je aangemeld op het ps3 network als je lbp gaat spelen? want het kan zijn dat je eeerst nog eens moet updaten ja en in de pod staat altijd dat er geen dlc's beschikbaar zijn Reageren
.Stan Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Het kan ook zijn dat er iets mis is met jouw LBP of met je PS3, lukt bij andere games het downloaden van DLC/demo's wel? Anders ligt het aan je PS3. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Het kan ook zijn dat er iets mis is met jouw LBP of met je PS3, lukt bij andere games het downloaden van DLC/demo's wel? Anders ligt het aan je PS3. Ik heb altijd nog gewoon demo's kunnen downloaden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.