iefen Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 ik ben bezig mijn website een nieuw design te geven en nu wil ik dus zo een soort achtergrond dit plaatje kan ik niet gebruiken want er zit een copyright op en is dus rip weet iemand hoe je zo een soort iets maakt? mat die "viezig heid" of hebben jullie een tut ofzo Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Neem bijvoorbeeld een zwarte achtergrond en ga eroverheen met een Natte vinger. That's it. Reageren
iefen Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) huh wat bedoel je met de natte vinger ik gebruik photoshop[ cs4 Bewerkt: 30 juni 2009 door iefen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 huh wat bedoel je met de natte vingerik gebruik photoshop[ cs4 Daarmee kun je alles waziger maken. Reageren
iefen Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 ik begrijp het niet echt. ik laat je anders zijn wat ik nu heb Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ik heb met een Paint een rood kringeltje gezet, Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Het lijkt me niet meer dan een gradient (zie afbeelding) met een grunge brush. Voor de achtergrond zijn ongeveer de kleuren #28292e (foreground) en #0f1015 (background) gebruikt. Reageren
Ophion Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Kunnen dit geen clouds zijn en de layer met clouds de kleur verandert en de layer donkerder gemaakt? Reageren
iefen Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 oke, ik heb nu met een grunge tool een beetje lopen spelen en nu heb ik dus wat moois maar nu is het op me website dat als ik het als achtergrond heb dan zie je heel duidelijk de lijn lopen van dat het eronder is geplakt. hoe kan ik dit mooi laten overlopen Reageren
Ophion Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Als je er geen vierkantje om had gezet had ik het niet gevonden, dus het is haast niet zichtbaar. Waarschijnlijk moet je daar nog eens over heen brushen, als je dat toch weg wil hebben. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Die 'lijn' betekent simpelweg dat het plaatje eindigt en weer opnieuw begint. Met andere woorden: Je hebt een te kleine achtergrondafbeelding voor je lay-out. Een mogelijke oplossing is dat je een symmetrie (voorbeeld) maakt, zodat de afbeelding in principe geen einde kent. Maar ik ben het wel met Ophion eens: Het hindert totaal niet. Reageren
iefen Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 ja ik heb nu een beetje gepseeld en ik heb dit: maar er zit al copyright op Reageren
RoL0 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Neem bijvoorbeeld een zwarte achtergrond en ga eroverheen met een Natte vinger. That's it. Natte vinger=smudge stomme NL versie xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.